Stál tam Justin so svojimi 2 kamarátami.
"Ahoj Ashley. " povedal keď k nám prišiel.
"Ahoj Justin." povedala som a usmiala sa na neho.
"Stavím sa že si kupujete veci na piatok." spýtal a ponadvihol jeho dokonale obočie. "Uhádol si" oznamila som.
"A nechcete si oddýchnut a íst s nami do kina?" spýtal sa.
Kukla som sa na Emily ktorá si obzerala jedného s Justinovích kamošou. "Emily!" drgla som do nej.
"Áno? Kino? Jasné!" povedala. Zasmiala som sa a kukla sa na Justina.
"Super, ale ešte pred tým vás zoznámim." povedal.
"Takže toto je Chaz " ukázal na chlapca s hnedými očami a hnedými vlasami.
"a toto je Ryan" ukázal na blondiaka.
"Chalani? toto je Ash a?" Spýtal sa."Emily" povedala Emily.
Po zoznámeni sme sa vybrali do kina.
Bolo vedľa centra takže sme si iba rýchlo hodili tašky do mojho auta a išly za chlapcami ktorý nás čakali pred kinom.
Išly sme dnu a Justin sa spýtal na ktorý film ideme.
Chaz a Ryan boly za Madagaskar 2.
Ja a Emilt sme boly za Scary Movie 2.
Takže to bolo 2 na dvoch.
Všetci sme sa kukli na Justina ktorý sa na našich tvárach pekne zabaval.
"Justin!" Skrýkli sme ja a Emily naraz. Hneď sa prestal smiať a nahodil Poker Face. Načom som sa musela zasmiať.
"Ty musíš vybrať. Kedže je to 2 na dvoch." povedala som.
"Ehm..Scary Movie 2! " povedal. Sladko som sa naňho usmiala a otočila sa na Chaza a Ryana ktorý maly odutú peru. Zasmiala som sa a povedala.
"Ale no ták! Možno na budúce chlapci." Len prikývli. Išly sme si kúpiť lístky ale v polovice cesty nás niekto zastavil.
"Kde idete?" Spýtal sa.
"Čože?" Spýtala som sa a otočila sa na dotyčného.
"No kde idete? Ved film začína o 5 min." bol to Justin.
"Kúpiť si lístky." povedala som. "Tie som už kúpil. Pohnite si film začína o 5 min." povedal.
"Počkaj, idem kúpiť popcorn a colu." povedala som.
"Aj to som už kúpil. Len podte." Povedal.
Ja som sa na neho nechápavo pozrela lebo nemal nič v rukách.
Keď ma zbadal zasmial sa a povedal "Všetko je už na našich miestach."
"A to si kedy stihol?" spýtala sa Emily.
"Vtedy ked ste sa hádali na čo pôjdeme. Ihneď mi bolo jasne že pôjdeme na Scary Movie 2 a tak som šiel kupť lístky a jedlo." povedal a usmial sa.
"Aha!" povedala Emily a zasmiala sa.
Potom sme už išly do kina a sadli si na svoje miesta.
Emily sedela medzi Ryanom a Chazom ja som sedela pri Justinovi a Chazovi. Film začal. Po kine sme sa rozlúčili s chlapcami. Všetkých sme s Emily objali a išli k autu. Chlapci sa nás ešte pred tým spýtali či nechceme zviesť ale my sme odmietli kedže tu mám auto. Nasadli sme a hneď na to sme sa s Emily začali rozprávať. Zistila som že sa jej páči Chaz a ževraj ani Ryan nieje na zahodenie."A Justin?" spýtala som sa s nadvihnutým obočím. "On? ani sa nepýtaj. Veď vieš že keď sa o niakom chlapcovi nezmienim tak to znamená že je sexy a brutalne krasny." povedala a usmiala sa. "Hej, viem len som chcela počuť ako to povieš." povedala som a uškrnula som sa ňu. "Mrcha!" povedala a zasmiala sa. Chcela som jej niečo povedať ale prerušila ma. "Viem! teraz mi chceš povedať niečo čo ma da dole ale hádaj čo? Nieje čas! Pretože sme už pri mojom dome!" Povedala mi a vyplazila jazyk. Chcela som niečo povedať ale nemala som možnosť lebo hneď nato čo mi povedala že sme pred jej domom ma objala a povedala "Ahoj kočka." a višla, a s auta. Rozutekala sa domov. Pokrutila som hlavou a naštartovala som. Mala som namierene domov. Keď som prišla domov, zakričala som na celý dom."Som doma!" Nikto sa mi neozíval takže, isto nieje nikto doma. Prišla som do kuchyne a vytiahla si džús s chladničky. Vypila som ho a išla do mojej izby. Osprchovala som sa umyla si zuby dala si na seba pyžamo a išla si lahnúť.