Мені 16 років. Одного разу ввечері того ж дня я побачив, що мій ноутбук показує, що нібито знайдена якась мережа. Ім'я мережі було Trouble, рівень сигналу - відмінний, що дуже підозріло, і головне, він був незапароленний! Ну, я, природно, став швидше пробувати вийти в Інтернет (моя фатальна помилка ...). Але у мене нічого не вийшло. Я не зміг вийти на жоден пошуковик, ні на один сайт. А незабаром і сигнал пропав. Тоді я всьому цьому не надав ніякого значення.
На наступний день ввечері я сидів знову-таки за ноутом, і в мене, ні з того ні з сього, сама по собі відкрилася вкладка Інтернету. На чорному тлі червоними зловісними літерами було написано: «Ласкаво просимо! Дякуємо Вам за відвідування! У НАС НЕ ПОТРІБНО НІЯКОЇ РЕЄСТРАЦІЇ! НАШОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО НАШИХ ВІДВІДУВАЧІ І ТАК ЦІЛКОМ ДОСТАТНЬО. А ТЕПЕР, БУДЬ-ЛАСКА, ВВЕДІТЬ ЧИСЛО ВІД 1 ДО 30 ». І також присутнє поле для введення цього числа.
Перевіривши Інтернет, я побачив, що ноут автоматично підключився до мережі Trouble.
Ну, я ввів навмання цифру 7. Потім мені написали: «ДЯКУЄМО! А ТЕПЕР ВИБЕРІТЬ ОДНУ ІЗ ЗАПРОПОНОВАНИХ КАРТИНОК ». І моєму погляду з'явилися чотири картинки. На них були зображені: автобус, теплохід, електропоїзд і літак.
Я вибрав електропоїзд, знову-таки навмання. Потім мережу пропала, і вкладка автоматично закрилася.
На наступний день (щоб не особливо напружувати читача, відразу скажу, що це було 7 червня) ввечері я дивився випуск місцевих новин. Однією з головних тем випуску було крах електропоїзда. «Електропоїзд, з невідомих поки причин, зійшов з рейок між двома міськими станціями: такий-то і такий-то. За попередніми даними загиблих немає, більше 40 людей поранено. Дані уточнюються », - йшлося в повідомленні.
Ось тоді я і пов'язав число 7 з датою, а картинку з об'єктом краху. Це було всього лише припущення, але, схоже, я виявився правий, хоча тоді я вселяв собі всіма силами, що це лише дуже незвичайне збіг. Я думав про те, що б було, якщо б я вибрав літак - у нас в аеропорту розбився б літак? А що, якби мій вибір припав на автобус або теплохід?
Десь днів через 3 відбулося знову те ж саме. Підключився Інтернет, відкрився сайт, і мене попросили вибрати число. На цей раз я тут же перезавантажив ноут і зрадів, коли побачив, що після перезавантаження жодна мережа не знайдена і до вечора нічого незвичайного не відбувалося.
Наступного дня (12 червня) все те ж. Тільки на цей раз напис свідчив: «ВИ НЕ ОБРАЛИ ЧИСЛО. АЛЕ НЕ ПЕРЕЖИВАЙТЕ, МИ ЗРОБИМО ЦЕ ЗА ВАС. НАШ ВИПАДКОВИЙ ВИБІР ПРИПАВ НА ЧИСЛО 15. А ТЕПЕР ВИБЕРІТЬ КАРТИНКУ, ІНАКШЕ МИ ЗРОБИМО ЦЕЙ ВИБІР ЗА ВАС ».
Спочатку мене вивело з себе вираз "АЛЕ НЕ ПЕРЕЖИВАЙТЕ". Які, сука, турботливі. На картинках були зображені:
- П'ятиповерховий будинок (той, в якому я живу, мать вашу, бо на зображенні був не просто будинок, а з продуктовим магазинчиком «ГАЛІС» у підвалі, як в моєму домі, не думаю, що таких будинків особливо багато);
- Автомобіль Renault Logan темно-синього кольору (як у нашій сім'ї);
- Фото нашого саду (уж свій садовий будиночок я дізнаюся, а адже вони будуються не за стандартами);
- Собака породи пекінес (так-так, тієї ж забарвлення, що і наш пес, якого купили на день народження моїй сестрі, хоча інші члени сім'ї не особливо добре ставилися до такої породі). Я сумно подивився на Лекса, того самого пса, він сидів зі мною в кімнаті.
Цього разу я зробив вибір. Зі співвідношень ціни життя і фінансових міркувань мій вибір припав на автомобіль. Я намагався мислити логічно, якщо це можливо в ситуації божевільної ситуації.
Чергове передбачення збулося. Вночі 15 червня наш автомобіль згорів. Агенти страхової компанії сказали, що це, найімовірніше, навмисний підпал. Я не став говорити їм, що можливо, це зовсім не чийсь підпал ...
Через чергові 3 дня все повторилося, Коли мені запропонували вибрати цифру, я вибрав її сам, не даючи можливості їм. Я вибрав цифру 30, з думкою про те, що у мене буде більше часу придумати, як і що можна виправити.
Потім мені показали чергові 4 картинки. Схоже, тепер я знаю, що таке страх. На картинках зображені: моя мати, мій батько, моя молодша сестра і, власне, я...