Містичні властивості дзеркала

950 9 2
                                    


З усіх предметів інтер'єру дзеркало найбільш загадковий і містичний предмет, який у всі часи був оточений ореолом містики й таємниці . До цих пір деякі з нас намагаються з його допомогою спілкуватися з потойбічним світом, пророкувати майбутнє й дізнаватися таємниці минулого.
Зараз дзеркало - це не тільки необхідний предмет нашого побуту, а й важлива деталь інтер'єру. І життя сучасної людини неможливо уявити без дзеркала.
Історія дзеркала губиться в глибині століть. Перші дзеркала робили ще в Стародавньому Шумері, Індії та Єгипті. Спочатку дзеркала виготовляли з бронзи і срібла. Перші скляні дзеркала навчилися робити в XII столітті венеціанські майстри, що жили і працювали на острові Мурано.
Секрет виготовлення перших дзеркал венеціанці зберігали понад 200 років, і коштували виготовлені ними дзеркала нечувано дорого. Дзеркало розміром 1,2 метра х 80 сантиметрів коштувало в 23 рази дорожче, ніж полотно пензля Рафаеля!
У чому ж полягає " містика дзеркала".
Протягом багатьох років шамани, чаклуни і маги, вдивляючись в дзеркала, стверджували, що бачать в них образи, недоступні простим смертним. Дзеркала є для них значенням, що виходять за межі чисто функціонального і мають своїм джерелом стародавні вірування, згідно з якими відображення і віддзеркалення мають між собою магічний зв'язок . У цьому сенсі дзеркало може утримувати душу і життєву силу відбиваючи в ньому людей. З давнини до нас дійшли перекази про те, що за допомогою дзеркал можна побачити минуле і майбутнє, заглянути в потойбічний світ і поспілкуватися з людьми, які давно померли. Тому не випадково в багатьох ворожіннях досі використовують дзеркала.
Подвійна природа дзеркальної поверхні завжди зачаровувала і змушувала людей задумуватися. Звичайно, можна і не вірити цьому, але свідоцтв дивних властивостей дзеркал занадто багато, щоб їх ігнорувати повністю.
Багато вчених переконані, що дзеркало, як всяка річ, оточене якимось невидимим полем. Одні дзеркала володіють позитивною енергією, інші - негативною, особливо якщо на "їхніх очах" відбувалися сварки, насильство і тим більше вбивства.
Споконвіку люди вважали, що в старовинних дзеркалах укладені душі всіх, хто в них коли-небудь виглядав. Вважається, що якщо дзеркало зберігає відображення поганої людини, або в кімнаті, де воно висіло, сталося якесь лихо, то воно саме стає поганим. Таке дзеркало легко розпізнати: воно завжди холодне на дотик, і перед ним гаснуть церковні свічки. Раніше люди вірили, що воно може принести неприємності новому господареві, аж до смерті. Тому не варто вішати в будинку, а вже тим більше в спальні, старе дзеркало з багатою історією. Інакше, якщо це дзеркало виявиться поганим, вас почнуть мучити кошмари. Якщо ж ви все-таки купили яке-небудь старовинне дзеркало, проведіть обряд очищення: вимийте його святою або джерельною холодною водою, читаючи при цьому молитву. Після цього проведіть перед дзеркалом запаленою свічкою або виставте дзеркало на яскраве сонце.
Люди здавна завішують або повертають до стіни дзеркала в квартирі, де лежить покійник. Цей ритуал теж пов'язаний з древніми легендами. Раніше вважалося, що крізь відкрите дзеркало душа покійного може забрати когось з собою в потойбічний світ. Або, приміром, жага життя померлого може призвести до того, що, використовуючи дзеркало в якості орієнтира, він повернеться до нас з того світу, і його душа житиме в задзеркаллі. До того ж, поки небіжчик знаходиться в будинку, через дзеркало в квартиру можуть проникнути різні злі духи і привиди. І ще є повір'я, що душа покійника, замість того щоб піти в інший світ, може увійти в дзеркало і залишитися в ньому, як у пастці. До речі, якщо вам в руки попадеться таке дзеркало, то наслідки можуть бути трагічними .
Також не дуже хорошою ознакою вважається розбити дзеркало це накладає на вас сім років нещастя.
Однак жахливого пророцтва можна уникнути, вважали наші предки, для цього потрібно виконати певний ритуал. Необхідно кинути сіль через плече, тричі обернутися проти годинникової стрілки, а потім підпалити осколки дзеркала. Потемнілі від вогню осколки слід зберігати протягом року, а потім закопати їх.
Але не треба розглядати дзеркало тільки як джерело негативної енергії, так як в ньому відкладається і все позитивне, а дзеркало здатне навпаки, привернути до вас удачу.
Вважається, що якщо дивитися у дзеркало, бажаючи собі всього самого хорошого, говорити своєму відображенню, що воно саме розумне, красиве і чудове, то удача прийде до вас сама.
Всі ми знаємо і про те, що, повертаючись додому з півдороги, потрібно обов'язково подивитися в дзеркало. Це робиться для того, щоб відновити захист будинку від сторонніх впливів, той захист, який забезпечує дзеркало, відбиваючи всі негативні впливи.
Про те де найкраще вішати дзеркала в своїй квартирі, і про те чи багато їх має бути, кожен вирішує для себе сам. Загалом, дзеркала повинні бути там, де вам буде зручно в них виглядати. Однак, дотримуючись наступних порад, ви зможете не тільки убезпечити себе і своїх близьких від накопиченої в дзеркалі негативною пам'яті, а й повернути спокій і мир у ваш будинок :
1 . Всі дзеркала, які знаходяться у вашому будинку, повинні утримуватися в чистоті. Їх потрібно регулярно протирати вологою ганчіркою, очищаючи від пилу і плям. Особливо це актуально, після візиту не дуже приємної людини. Якщо така людина подивиться у ваше дзеркало з побажаннями зла, то ці побажання можуть здійснитися. Тобто дзеркало стане своєрідним накопичувачем і випромінювачем негативної енергії. Тому, краще забезпечте себе і після візиту не дуже приємної людини протріть всі дзеркала в квартирі вологою ганчіркою. Якщо, звичайно, Ви хочете, щоб Ваше життя було щасливим і безхмарним .
2 . Якщо Ви розбили дзеркало або на ньому виникла тріщина, не зволікайте, безжально позбавляйтеся від цього предмета. Розбите дзеркало здатне принести нещастя.
3 . Коли ви хворі або перевтомлені, рідше дивіться у дзеркало. Це може негативно відбитися на інших членах вашої родини.
4 . Дзеркало не повинно відображати ліжко, тому що коли людина спить, вона повністю позбавлена усякого захисту, його енергія йде блискавично. Також коли дзеркало відображує ліжко воно сприяє сімейним сваркам, неспокою, і подружньої невірності. Якщо ви страждаєте безсонням, слід перевірити, чи на своєму місці у ліжку знаходиться дзеркало. У разі необхідності перевісьте дзеркало туди, де воно не буде відображати Вашу постіль.
5 . Дзеркала не повинні відображати неприємні місця в будинку: корзини з брудною білизною, відра для сміття, унітаз.
6 . І ні в якому разі не лайте себе і своїх близьких перед дзеркалом.
7 . У передпокої краще помістити велике дзеркало, в якому кожен член вашої сім'ї зможе без проблем розгледіти себе в повний зріст. І, навпаки, якщо дзеркало «обрізає» Ваш вигляд (особливо голову або ноги), це недобре.
8 . І, нарешті, заключне правило говорить: у всьому дотримуйтесь міри! Не кривляйтеся перед дзеркалом, не дивлячись у нього незліченну кількість разів на добу. Підходьте до дзеркала з посмішкою. А перед тим як відійти від нього, ще раз посміхніться і побажайте собі успіхів.

Страшні історіїWhere stories live. Discover now