Biiiib mit vække ur ringer" årh fuck, det fucking mandag" jeg hader mandag. Jeg gider intet, men beslutter mig for at gøre noget ud af mig selv det er tros alt min første dag på min nye skole. Jeg finder et par cowboybukser med huller, en rød t-shirt med et dønninghovede på og en læder jakke ud over. Min sædvanligt makeup ( det vil sige eyeliner og det er det) mine store militær støvler og min sorte taske med pigge på. Tog et æble i munden da jeg gik og så var jeg ellers bare ude af døren.
Da jeg kommer over i skolen skal jeg lige snakke med inspektøren inden jeg skal ned i klassen. Han fortæller mig det sædvanlige om at man ikke må ryge eller drikke på skolen, vold er strengt forbudt og man skal lytte til lærerne. Jeg for altid den samme omgang lort fordi jeg er blevet smidt ud af 6 skoler på de sidste 5 år ret godt gået ikke. Han viser mig min klasse og beder læreren tage over.
" fortæl os om dig selv" siger læren på den røv syge måder lære nu gør" jeg hedder Mille, jeg er 16 år, jeg er enebarn, bor alene med min far og jeg er blevet smidt ud af 6 skoler indtil vider" jeg hører nogen drenge grine " okay" siger læren letter forbløffede" du kan sætte dig ned ved siden af Luke, han sidder nede på bagerste række" jeg satte mig ned til ham og han smilede til mig.
Luke havde brune øjne, brunt hår der strittet lidt, han sad ned men efter hvad jeg kunne se okay høj, så pænt stærk ud og mega lækker tøj stil. You know, mørk i det og stadig friskt. ja vi skulle nok blive gode venner( kun venner). " hvem kan fortælle mig hvornår vikingetiden startede og hvorfor man tænker det er der" sagde lærerne mens jeg var dybt begravede i en tegning af en ulv " den er flot" sagde Luke og smilede" tak" sagde jeg koldt. Han tog en af mine blyanter" men du skal lave en streg fra her til her hvis du vil have en mere realistisk næse" sagde han lidt overklogt. Jeg gjorder som han sagde og det virkede.
" hvad med dig Mille" sagde læreren lige pludselig" hvornår vikingetiden startede og hvorfor man tænker det er der" spurgte han som om han ville have mig til at svar forkert, fordi jeg med mit emo tøj og provokerende adfærd havde jo ingen jordisk chance for at svare rigtig. Argh! Jeg hadet folk der tænkte sådan om mig" den startede 786 e.v.t fordi man fandt en årsbog på et munkekloster i London der beskrev nogle vilde dyr fra vine og som du jo nok ved er vine Norge, Danmark og Sverige" svarede jeg med et smil på læben. Han var mundlam "ja det er rigtigt" sagde han så til sidst.
Klokken ringede ud " du er virkelig klog" sagde Luke til mig, mens han små løb for at følge mit tempo "ja det er der ingen der tror når de først ser mig, men jeg følger faktisk med i timerne, hvis jeg ikke gjorder det hvordan kunne jeg så svar igen" han smilede og sagde" jeg troede ikke du var dum da jeg så dig" jeg kiggede på ham "hvad tænkte du så" han smilte "jeg tænkte at du var en BadGirl der ikke var bange for noget. Hvilket jeg syndes er en ret god kombi" han rette lidt på sin militær jakke og så mærkligt på mig "hvad er der" han blev ved med at kigge på mig og begynde så at smile " hvad er der galt, hvorfor smiler du" " hvad.... Er det nu blevet ulovligt at smile" jeg rystede bare på hovedet og satte tempoet op " Hey, vent lige"
Jeg var meget hurtigere end Luke og det morede mig at se ham prøve at løbe efter mig og stadig se 'cool' ud. Jeg drejede om hjørnet og spærrede øjnene op ved det syn jeg så...........
YOU ARE READING
De forkerte problemer
ParanormalMille er en helt normal pige med et helt normalt liv og helt normale venner......eller.... Hun er et forældreløst barn smidt ud af flere skoler over årene og så har hun en fortid som ikke kender til selv og først finder ud af i denne bog Hun kommer...