(Sonia)
Solangelo. Hmm.... No cóż. Trudny temat jak dla mnie.Ten ship ma wieeeelką grupę fanów. Ja nie jestem jednym z nich, i- nie, nie wynika to z tego, że nie toleruję Gejowskich par.
Należę do ludzi tolerancyjnych i taka pozostanę.
Jednakże uważam, że Solangelo nie istnieje jako OTP. Co ponajwyżej brOTP.
Faktycznie, Riordan ujął ich znajomość w dosyć specyficzny sposób, ale to nie powód do tego, żeby od razu uznawać ich za parę."
*Will mruga do Nica*
Shipperzy Solangelo: O mój Boże! Słyszę dzwony kościelne!
"Oczywiście. Mogą się przyjaźnić. Mi to bez różnicy. Toleruję ten ship, aczkolwiek na początku lekko mnie on wkur...wkurzał. Wszędzie w internecie było po prostu pełno Solangelowego spamu. To się robiło po jakimś czasie...uciążliwe.
Podsumowując:
Nie shipuje.
Wkurza mnie to.
Ale toleruję i szanuję.No. I to tyle z mojej strony. Teraz oddaje pałeczkę Zuźce.(Zuźka. Hłehłe)
heroes_of_olympus133
(Zuzia)
Moja koleżanka ujęła to bardzo pięknie i uprzejmie. Ja tak nie umiem, więc walę prosto z mostu.
Kurde, no! Nico'wi szalały hormony (13 lat, heloł! Okres dorastania)[Ej! Mi jakoś nie buzują!- Sonia], a że Percy był jego przyjacielem, to mógł do niego coś poczuć. Okey. Ale WHY od razu robicie z niego geja? Jestem tolerancyjna. Homoseksualiści- ludzie jak wszyscy inni.
Ale nie rozumiem, czemu łączycie go z Willem...
,,-Cześć- powiedział Will do Nica"
*shipperzy: zaraz będą sceny +18!!!*Powiem wprost: nie lubię Solangelo.
Jest go za dużo i nie ma uzasadnionego podłoża. Bo równie dobrze można zrobić NicoxClarisse.
,,Odsuń się debilu!- pchnęła go dziewczyna"
*OMGods! Dotknęła go. To Tru Love Forever!!!*No. Skończyłam się wyżywać. Jak macie jakieś hejty, to do mnie Miśqi :3
-------------------
(Sonia)
I tym pięknym akcentem kończymy dzisiejsze spekulacje na temat Solangelo. Nastepnym shipem będzie prawdopodobnie Percabeth. (-Hej! Zuzia! - Co?! -Robimy Percabeth?! - ....Bum szakalaka! Percabeth olłejs güd)Do zobaczenia następnym rozdziale!
Zuzia i Sonia
CZYTASZ
Nasze opinie o shipach
FanfictionTutaj znajdziecie nasze opinie o shipach i parringach z różnych książek, filmów itp. Będziemy je dodawać same, albo wy będziecie nam je podawać! Miłej lektury! ⚠Uwaga⚠ Duża ilość sarkazmu!