"Get Yo' Shit && Get The Fuck Out." Mom I Promise I'll Do All The Work You Won't Have To Do A Thing For Me Or My Baby Just Let Me Stay Please . I Tried Pleading With My Mom But It Didn't Work Out The Way I Had Planned But It Didn't Shock Me . " No! I Will Not Have A Hoe Of A Daughter" Lisa My So Called Mom Said . && With That I Left Without Another Word Or A Place To Stay While I Was 1 Month & A Few Days Pregnant .
Hi I'm La'Toya But Better Known To The Hood As La-La I'm 18 Years Old & Graduated A Few Weeks Ago . I Have A Bangin' Body While Standing At 5'0 . As I Said Before I'm A Month & A Few Days Pregnant & Also Alone . My Father Died When I Was Three So I Couldn't Turn To Him For Help . My Mom Moved Away From All Of My Family So Couldn't Go To Any Of Them . My So Called Boyfriend Left Me Once I Told Him I Was Pregnant . This Is Just Great I'm All Alone && Have No Where To Go
Hours Have Went By . I've Been Sitting In My Car Thinking About What My Life Has Come To . After Awhile I Got Hungry And Decided To Go To McDonald's To Grb Somthing To Eat . I Only Had 100 Dollars With Me So I Decided To Spend It Wisely && Only Get A Burger, Some French Fries, And A Free Water . When I Was Half Way Done Some Guy Walked In.... When I Say That Nigga Was Sexyyy I Mean He Was Damn Sexy His Ass Could Get It . I Think He Caught Me Looking At Him Cause He Was Walking My Direction With A Stupid Smirk On His Face .
"Ma You See Something You Like? Because You Was Starring Hard ."
Boy Please Don't Flatter Yourself . I Responded
"Nahh But Forreal You A Cutie"
Okay Look I'm Pregnant So Just Move Around .