KULÜP

28 1 0
                                    

Serkan ankara'da eğitim gördüğü için bir kulübe yazılmak ister.Annesi okadar para verme imkanımız olmadığını söyler.Serkan üzülür okuluna gider tenefüslerde bugünkü turnuvaları için çalışmalar yaparlar.Diğer ders turnuvalar başlıyacaktır.Turnuva halı sahada olcaktır o yüzden servisle halı sahaya gidiyorlar.Maç başlıyor serkan ilk başta oynıyamıyor sonra açılıyor ve 1 gol atıyor.Bu arada maçı ankara demirspor kulübünden hoca izlemektedir.Serkan ve arkadaşları turnuvayı 4-2 kazanır,hoca serkana onun oynayışını çok beğendiğini isterse ücretsiz olarak takımına alabileceğini söyler.Serkan annesine sorabileceğini söyler ve eve gider.

Serkan:Anne sana birşey söyliyeceğim

Annesi:tabi oğlum söyle

Serkan:anne beni ankara demirspor'dan bir hoca beğendi ve takımına ücretsiz alabileceğini söyledi.

Annesi:Ne diyim oğlum hayırlı olsun ozaman

Serkan annnesinide alıp hocanın yanına giderler.

Hoca:Hoşgeldiniz benim adım mehmet oğlunuzun oynayışını çok beğendim onu bu takıma katmak istiyorum

Annesi serpil:Hocam siz nasıl görüyorsanız öyle olsun.

Mehmet hoca serkanı takım arkadaşlarıyla tanıştırmaya götürür.Serkan çok heycanlı bir şekilde arkadaşkarını beklemektedir.Takım arkadaşları gelir ve serkanı çok sever içlerinden deniz diye biri serkanla aşırı ilgilenmeye başlar.Antremanlara beraber gidip gelirler artık serkan ve deniz çok iyi arkadaşlardır.Bu dostlukları takıma moral verir ilk çıktıkları maçta rakiplerini yenerler.Serkanın artık lisans çıkarma vakti gelmiştir.Eve gider ve annesiyle hastaneye gitmeleri gerektiğini söyler.

Annesi:Ne oldu oğlum maçta bir tarafına bir şeymi oldu der.

Serkan:Hayır anne lisans çıkartmamız gerek.

Serkan annesiyle birlikte hastaneye gider sağlık raporu alırlar birde kan tahlili yaptırır.Çıkan sonuçları hocasına götürür hocasıda lisanas işlemlerini başlatabileceğini söyler.

Böylece serkan futbol hayatına çok büyük bir adım atmıştır.



Futbol Aşkı BaşkadırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin