Futbol sevgisi

20 1 0
                                    

Serkan lisansı çıkana kadar arkadaşlarıyla antremanlara katılır.Arkadaşları ona çok iyi şut yeteneğinin olduğunu söyler.Serkan bu durumdan hoşlanır,şut yeteneğini daha iyi yapmak için abisi umutla beraber evlerinin 200 metre yanında terk edilmiş bir futbol sahasına giderler.Serkan abisine burdan çok korktuğunu söyler,umut korkulacak bişey olmadığını söyler ve sahaya girirler.Serkan umuta şut çekmeye başlar umut serkanın çektiği şutların neredeyse hepsini kurtarır.Serkan abisine ; abi sen çok iyi kalecilik yapıyorsun ben senin futbolu sevdiğini bilmiyordum der.Umut sen futbola başlayınca benimde futbola karşı bir sevgim oluştu der.

Serpil: Umut oğlum kardeşinide al yemeğe gelin.

Umut: Tamam anne hemen geliyoruz.

Yemek yemeye giderler,ertesi gün serkan kulübüne gider.Hocası mehmet lisansı'nın çıktığını söyler serkan buna çok sevinir.

Mehmet hoca:İlk maçına bir hafta sonra çıkıcaksın çok çalışmalısın senden iyi bi performans istiyorum.

Serkan:Hocam emin olabilirsiniz sizi yüzünüzü kara çıkarmıyacağım.

Serkan arkadaşlarıyla beraber çalışmaya başlar.

Serkanla umut çalışmaya devam eder onların mahalleden geçen serkan'ın kulüp arkadaşı serkanı görür ve yanına gider.Başlar onlarla birlikte çalışmaya oda umut'un çok iyi kurtarış yaptığını görür ve ertesi gün mehmet hocaya gidip serkan'ın abisi umut'un çok iyi kurtarış yaptığını onuda değerlendirebileceğinizi söyler.Sabah serkan abisi umuta benimle kulübe gelebileceğini söyler abi kabul eder ve giderler.Serkan'lar antreman yaparken umut'ta türübinden onları izler.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Futbol Aşkı BaşkadırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin