Esila işe gitmek için kalkmıştı bile.Kahvaltı yapmadan çıktı evden.Arabasına atladı ve yola koyuldu.Trafik baya yoğundu ve esila işe geç kalıyordu.Neyseki biraz olsun yol açılmıştı .Esila geç kaldığı için gaza bastı ve hızı 120 'ye yükseldi .Uykulu ve sinirli olduğundan kafası dağınıktı .Bi anda araba durdu ve esila bayılmıştı .Arkadan bir araç esila'nın arabasına çarpmıştı ve esila çarpmanın şiddetiyle bayılmıştır .Arkadaki aracın sahibi hemen ambulansı aramış ve telaşla esilay'ı ayıltmaya çalışıyordu. Neyse ki korkulacak birşey yoktu .Durumu gayet iyiydi .Uyandığında esila kendini hastahane odasında bulmuştu ve başında bekleyen yabancı bir adam vardı .Esila yataktan kalkmaya çalışırken doktor odaya girdi ona kalkmaması gerektiğini ve dinlenmesini söyledi .Esila şaşkındı ve yanı başında bekleyen adama baktı.
-"Bana ne oldu?" Dedi .Gözünden akan yaşla beraber.
-"Merhaba ben Derin .Ufak bir kaza geçirdiniz o yüzden hastahanedesiniz"Dedi.
Esila şaşırmış halde etrafına baktı ve ;
-"Siz kimsiniz?Neden benim başımda bekliyorsunuz?"
Derin biraz durduktan sonra ;
-"Merhaba ben Derin.Biraz hızlı gidiyordunuz ve kontrolsüzdünüz bu yuzden ben arkadan size çarptım ve sonrada bayıldınız.Bende ambulansı aradım sonrasında buradayız işte."Dedi.