Capitolul 7

230 12 4
                                    

G:Calm down iubaretule.!Ne distram si noi putin.

N:Frate,nu te cunosc dar te rog las-o in pace pe Ashley.

G:Mai bine ți-ai vedea de viața ta in continuare,Ashley nu e decât o javra.

N:Ce tot spui?!

G:O sa te părăsească,la fel cum mi-a făcut si mie..

N:Nu,asta nu e posibil..

G:Ba da...si o sa plece dupa ce o sa ii faci toate poftele.

N:Cand o sa te găsesc..

G:Da,mai vorbim..Am putina treaba cu Ashley.Paa.

N:Ashl...

G:Am închis din greșeală..

A:George,te rog..

G:Nu iti fac nimic,dar când o sa sune blondutul va trebui sa ii spui ca te-ai culcat cu mine.

A:Nu,nu...Orice dar asta nu..

G:Bine,atunci va trebui sa te culci cu mine..E alegerea ta.

A:George,imi pare rău.

G:Stiu,dar pe mine nu ma ajuta cu nimic..Cand ai plecat mi-am promis ca te voi găsi si ca vei fi numai a mea.

Apoi a plecat...Nu mai știam ce sa ii spun.Nu imi venea sa cred ca mi-a făcut asta. Stateam in camera intunecata legată la mâini si la picioare așteptând ca Niall sa vina dupa mine,când l-am auzit pe George intrând.

G:Hey..Ți-am adus ceva de mâncare.

Plângeam in continuu si nu aveam chef de nici o mâncare.

A:George..tu nu erai asa.

G:Ash..Te iubesc si imi pare rău ca a trebuit sa fac asta.. Ți-am adus un Burger si niste cartofi prajiti.

Atunci m-a dezlegat la mâini desfacand atent sfoara cu care eram legată.

A:Nu vreau sa mănânc.

G:Te rog..

S-a asezat jos lângă mine si m-a privit cu o oarecare tristete.Apoi,a scos telefonul din buzunar si a intrat la imagini.

G:Iti amitesti de pozele aste?!

A:Da..

G:Eram atat de fericiti.Ashley eu inca te iubesc.

A:George,imi pare rău ca am plecat asa..Sincer,nici eu nu am știut ca o sa ma mut.

G:Stiu..

A:Si atunci de ce imi faci toate aste?De ce a fost nevoie de asta?

G:Dupa ce ai plecat,stii câte lucruri ți-am spus si câte mesaje ți-am trimis,eram disperat..Nu am vrut sa spun lucrurile alea si nici sa fac asta nu imi place,dar e singura modalitate prin care pot sa te am aproape si sa vorbesc cu tine.

A:Te rog,lasa-ma sa plec..Iti promit ca nimeni nu o sa afle ca m-ai adus aici..Vad eu ce le spun.

G:Ai face asta pentru mine?!

A:George,am fost cei mai buni prieteni in generală,am fost mai mult decât prieteni in liceu si nu ai încredere in mine!?

G:Ba da..

A:Pot sa il sun pe Niall?!

G:Suna-l..

A:Am o idee..Hai la Starbucks si ii spunem ca a fost totul o gluma si ca ești un prieten foarte bun din Romania.

G:Ok.

Am plecat la Starbucks iar cand am ajuns acolo l-am sunat pe Niall.

N:Ashley?

It's gotta be youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum