1. Amanda Colsen

165 7 0
                                    

Eu sunt Amanda Colsen, cel mai bun detectiv din echipa.
Eu lucrez la o agentie strict secreta de detectivi. Noi dezlegam misterele lumii.
Iar misiunea mea este sa descopar cine a furat Diamantul Royal, bine ascuns in ceasul Big Ben.
Dar cu toate acestea cineva la gasit...
Eu nu lucrez singura, partenerii mei sunt Vanesa Jetson si Peter Polk.
Seful nostru se numeste Domnul W, care sincer este foarte aspru si tine neaparat sa ducem misiunile la bun sfarsit. Pana acum am avut 99 de misiune reusite dar gasirea hotului Diamantului Royal va pune capat misiunilor reusite.
Ce facem noi la inceputul fiecarui caz ? Cautam indici.
-Imposibil !Nu exista indicii ! spune Vanesa.
- Mereu exista indicii . Uite punem putin praf de amprente...Si nu exista amprente.spun eu.
- Cum este posibil sa gasim faptasul, daca noi nu putem gasi nici amprente !? Mai bine renuntam la cazul asta.
(- Atunci mi-am amintit regula 54 a unui detectiv: Niciodata nu renunti la caz).
- Daca nu sunt indicii... putem verifica camerele de filmat.
Agentia noasta are camere peste tot in lume.Unde te astepti mai putin...
LA SEDIU
- Uite locul unde era diamantul. Cei care erau un politist si o umbra ciudata in colt.- spun eu
- Politistul se numeste Max si locuieste in centrul orasului.
- Sa mergem.

Misterul de la Big BenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum