4. Umbra este...

62 5 0
                                    

-Umbra este...Peter ?!?!
- Cum este posibil ?? A fost mereu cu noi.Spune Vanesa.
- Sau nu a fost, la ultimile cazuri a ramas mereu in urma spunand ca are treaba.
- Asta inseamna un singur lucru...Trebuie sa mergem la apartamentul lui sa vedem daca gasim ceva.
La apartamentul lui Petre.
- HIA! Striga Amanda si sparge usa cu piciorul.
Peter sare de pe scaun speriat si tipa.
- Stim totul ! Striga Vanesa.
- Tu ai furat diamantul( Am spus asta cu o muzica de orga in fundal care venea de la telefonul meu.)
Raspund, era domnul W:
- Da, buna sefu am rezolvat cazul.
- Foarte bine cine este faptasul ?
- Peter !
- Aduceti-l umediat la sediu.
- Chiar acum Vanesa il leaga.
La sediu.
- Nu pot sa cred ?! Spune domnul W cand da cu pumnul de masa.
- Mereu am vazut ce au furat acei hoti si le-am vrut. Mereu tu ai feliciat-o doar pe Amanda. Si nu am putut rezista geloziei. Vanesa nu pot sa cred ca nu iti dai seama, munca ta nu va fi tasplatita niciodata.
In acel monent Vanesa, a inceput sa se gandeasca si a spus:
- Nu ! Poate domnul W o felicita mai mult pe Amanda dar stii ca este foarte mandru de mine cum este orice tata cu fiica lui !
Toti sunt uimiti domnul W este tatal Vanesei. Acum inteleg...
- Mai mintit ! Spun eu catre domnul W. Mi-ai spus ca daca nu rezolvam cazul ne vei da afara, dar cum sa concediezi echipa in care este fiica ta. In cel mai rau caz pe Vanesa o duceai in alta echipa.
- Amanda, nu trebuie sa reactionezi asa.
- Lasa-ma tu nu intelegi, tu stii cum sa ai un tata si o mama eu nu.
Domnul W si Vanesa erau uimiti !
- Tu nu ai parinti ? spune Vanesa.
- Da au murit cand eu aveam 10 ani. Matusa si unchiul meu au avut grija de mine..Si la 14 ani m-au adus aici stiind ca nu renunt niciodata.
- Dar ce s-a intamplat cu parinti tai ? Zice domnul W.
- Nu stiu.

*** Va urma...***

Misterul de la Big BenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum