Mafya Sevgilim

198 7 0
                                    

Dean aşkım hadi çocuk yapalım seni seviyorum.Ahh noluyor lann.Yerle bütünleştim ya la."Kızım napıyorsun yerde."Ben mi hiç napıyım."Hadi kalk kahvaltı yap markete gidicen."yaa anne ben daha dean sam scott aşkımla çoçuk yapacaktık."ahaa terliği çıkartıyor. Ilım kaç tamam annecim Şaka yaptım ne demiştin kahvaltı yap markete git tamam giderim sen yeter ki sakin ol.Ohh yırttım bu kadını sinirlendirince içinden cadı çıkıyor amk neyse ben size kendimden bahsedeyim.Ben Ilgın doğan 17 yaşındayım lise 2 ye gidiyorum eğlenceli komik biraz da küfürbazım ve filmi karakterleriyle aşk yaşıyor olabilirim.Hiç sevgilim olmadı bende bütün genç kızlar gibi hayatımın aşkını arıyorum ama yok."Sana kim bakar kızım"sen sus iç ses belki bakçak nerden biliyon hıh "yav hee mah bakar kızım "ses kes iç ses sonra görüşcez senle neyse hadi giyiniyor.Hava yanıyor o yüzden siyah şort üstüme de göbeği açık bir tişört saçım düz olduğundan sadece taradım koşarak aşağı indim yine annem döktürmüş bu kadını sinirlendirince cadı sinirlendirmediğimizde melek Allahım sana gelmiyom kahvaltıda ne ararsan var bi kuş sütü eksik neyse tıkınak bi besmele çekip başladım kahvaltıya tabi kızım ne zannetiniz imanlı görl ben hızı "anne çay koysana"kalk kendin köy hizmetiçi mi var uff ya ben buna mı "melek"dedim.Kalkıp çay koydum biraz daha tıkanıp kalktım elhamdülillah."Ilım salonda masanın üzerinde listeyi ve parayı al git onları al gel"anne bir şeyler alır ona göre her aman al.Hadi öptüm bay geç kalma."tamam"telefonumu listeyi parayı alıp çıktım.Yanıyor hava lan uff şimdi yokuş çıkçam anlamıyorum ki biraz daha yakın yapsan şu marketi.Sonunda vardım markete marketin şu özelliğini seviyorum içi serin.Bakışım ne var liste de oha bu ne lan nası taşıyacak bunların hepsin uff anne uff araba aldım sebze bölümüne gidelim.2kg domates,1kg hıyar (salatalık benim dilimde hıyar sjsj)sonra kıvırcık, maydonaz tamam şimdi süt,yoğurt,bir de kendime çilekli danone aldım başka abur cubur kaldı lays,vişneli kek,cola,albeni tamam bu kadar.Kasaya doğru sürdüm ana baba günü gibi mübarek ay sonunda sıra bana geldi hepsini geçirdi 35.90 tutu bende 35 var 35 verdim 1 lira varmı yok dedim sonra getirim diyor ki olmaz ver yoksa hiç alma orda ağzına bir vuracaktım zor tutum kendimi bir kadın geldi sorun olmaz içimden ohh canıma dedim poşetleri aldım eve doğru yürümeye başladım tam binaya girecektim de öküz gibi birisi üzerime çıktı resmen."Oha ayı kalk lan üzerimden."kime diyorum lan ben üzerimden kalktı oğlum görmüyormusun koca beni lan şerefsiz çocuğu gördüğüm an dilim tutuldu resmen o duruşu ile ediz çağıran bakışlarıyla ayaz barkın Allahım çirkin şansı var bende valla kafama not ettim eve gidince bi güdük abdesi al cam."Şist daldın " he hı noldu daldın diyorum sana ne neyse"lan sığır ne üstüme çıkıyorsun"bilerek olmadı işim var uğraşamıycam senle aman yesinlet işini siktir git gözüm görmesin seni şerefsiz sonra görüşcez asi kız yav her hadi yuru dingil döktü her şeyi eşşek toplayıp eve girdim eşyaları mutfağa bırakıp odama çıktım.

Umarım beğenirsiniz ilk kitabım

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya Sevgilim !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin