1. Bölüm

37 1 0
                                    

Artık mutlu olmak benim hakkım artık ! Ben DERYA 15 yaşındayım hayatımdaki herkesten herşeyden nefret ediyorum Annem ve Babam ayrıldı ve bunun üstesinden bir türlü gelemedim yani içimde atlatamadığım bişeyler var kız kardeşim DENİZ bi okadar yaramaz ama bi okadar destek oluyor bana evimiz iki katlı ama küçük bir yer üst katta aynı odada kaldığım kız kardeşim diğer odada ANNEM ve diğer odada HATİCE TEYZEM aslında öz teyzem değil annem iş seyahatlerinde odamın camından atlayıp kaçtığım için senelerdir bizimle kalıyor aileden biri beni tek anlayan kişi Babam umursamazın teki umursasada ona olan sevdiğim nefrete büründü doğal birşey bu eve yeni taşındık tabi yeni okul yeni sorunlar beni bekliyor hayatımda tek MERİÇ'i sevdim ve uzun sürmedi aşkımız tabi hayatım en güzel aylarıydı hiç unutamadım onu kendime zarar verdim sadece tam bir PSİKOPAT olmuştum takii okulda birini keşfedene kadar çok ama çok mükemmel biri adı BUĞRA tamamen tatlış bişey ve onunla konuştuğum her an mutlu oluyorum karnımda kelebekler uçuşup duruyor ama tabiki biz onunla hala birbirimize açılamadık KAHRETSİN DUYGULAR !
Aşktan sevgiden hoşlanmayan biriydim ben nerden çıktı şimdi bu çoçuk Aman Allahım ! Keşke ... k-e-ş-k-e bu kadar tatlı olmasaydı ne diyorum ben yaa !

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk tecrübem yazım hataları varsa kusura bakmayın !!!! İlk 2 bölüm tanıtır hikayeyi lütfen yorum ve vote sizi çokk seviyorum ❤❤❤

KAFES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin