Arkadaşlar kişiler ve hikaye tamamen hayal ürünüdür çünkü kitabı arkadaşlarım ve ailem de okuyacak lütfen yanlış ve kötü anlanmasin! !!!!
Ve arkamda Meriç !! İçimi çekerek neden burdayım ve neden burdasın dedim ellerini ellerime değdirip şunları söyledi
"Seni sevdiğimi anladım zeynep ah ! Zeynep benimle çıkarları için çıkmış ve .." derken sözünü yanağına yediği tokatla yarım bıraktı onu itip ne kadar aşağılık biri olduğunu ve yeni birine aşık olduğumu belirttim ve onu itip ağlayarak lavoboya gidiyordumki Berra ve Sevda karşıma çıktı ahaha suprizimizi beğendin mi diye güldüler onları itip hepinizden nefret ediyorum dedim lavoboya gittiğimde ne yaptığımı hatırlamıyorum kendimi hastanede buldum gözlerim bulanık ve ağlamaktan aciyordu o sıra hatice teyzem ve deniz geldi bana atıştırmalık almışlar istemediğimi söyleyip neden burda olduğuma cevap vereceklerken Berra ve sevda geldiler ve lavoboda bağırarak ağladığımı ve insanlara zarar verdiğimi kendimi oraya kitleyip delirmiş gibi bagirdigimi fakat sonra ses gelmeyince bayıldığını anladık ve ve Buğra kapıyı kırıp seni hastaneye kadar taşıdı boğazımın dugumlendigini hissettim meriç dedim sadece ve sözümü kesip Berra ve ben ona neler olduğunu sorduk ve bize anlattığı şeylerle sana söylediği şeylerin bir olmadığını fark ettik bizde senin kadar kızdık bize sadece özür dileyeceğinı söylemişti . Boğazım kurduğu için yutkundum ve bana çektirdiği şeylerden sonra böyle bişey yapmasına katlanamiyordum ilk defa bayılmamıştım çoğu kez nöbetler geçiriyordum anlattığım gibi şu aile olaylarından sonra herseyi boşverdim derslerimi sarkıttım falan filan hatice ablanın sesiyle ilkirdim hadi dinlen kızım yarın annen gelecek ve hastaneden çıkacaksin peki anlamında kafamı salladım ve gözlerimi kapattım .Arkadaşlar vote gelmiyor bu yüzden kısa yazacağım sizi seviyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
RandomHer Prensin bir masalı, Her Prensesin kahramanı, Her masalın iki aşığı vardır . Peki her masal Mutlumudur?