Karakterler ve özellikleri:
Kitty Pryde: Cisimlerin içinden geçebilme özelliği vardır. Dünyayı düzeltmek istediği için Storm'un okuluna gitmiştir.Storm: Hava durumunu kontrol edebilir. İçine kapandığı Jean Grey Okulu'nda yeni öğrencileri eğitmeye başlamıştır. Ama içine elektronik bir böcek girince kontrolünü kaybedip öğrencileri ve öğretmenleri öldürmüştür.
Surge: Storm'la birlikte öğrencileri eğitmeye başlamıştır. Storm kontrolünü kaybedince onu durduramayıp saklanmıştır. Kitty okula gelince Storm'u durdurmuşlardır. Elektrik depolayıp bu elektriği dışarı salabilir.
X-23: Kendi paralı asker ordusu vardır. Bu orduyu nasıl tuttuğu bilinmemektedir. Bilinmeyen bir sebepten Wolverine'i öldürmeyi hedefler. Ellerinden iki, ayaklarından birer tane pençe çıkmaktadır. İyileşme yeteneği gelişmiştir.
Wolverine: İki elinden de üçer pençe çıkar. İyileşme yeteneği gelişmiştir. Artık Cyclops'a karşı savaşmak istememektedir.
Jean Grey Okulu'nda kötü günler yaşanıyordu. Herkes ayrı bir halde kendi dünyalarında yaşıyor, nadiren karşılaşıyorlardı. Hüzün, okulun bir zamanlar neşeyle dolu koridorlarını dolduruyordu. Yaşayan öğrenci bulunamamıştı.
Storm ve eskiden öğrencisi olan birçok kişi yeni bir öğrenci grubunu eğitmeye çalışıyorlardı. Ama Storm'a böcek şeklinde elektronik bir virüs bulaşınca Storm güçlerinin sınırına erişmiş ve önüne gelen herkesi acımadan öldürmüştü.
Kitty bu koridorlarda dolaşmaktan sıkılmıştı. Bedenleri dışarı atmadıkları için iğrenç bir koku etrafı sarmıştı. Bu ona ölümleri hatırlatıyordu. Storm'un kaldığı odaya girdi. Storm günlerdir odasından çıkmamıştı. Odaya girdiğinde Storm'un yatağında uyuduğunu gördü. Kenarda bir ip vardı.
"Storm." dedi. Cevap yoktu. "Storm. Bana cevap ver."
Hala cevap yoktu. Arkadaşına yaklaştı.
"Ororo, hadi uyan." Biraz daha yaklaştı. Bir şeyler dönüyordu. Sonunda yanına geldi. Onu uyandırmak için sarstı ve üzerine kırmızı bir şey döküldü. Panikledi ve onu ters çevirdi. Storm'un altında biri vardı. Altındaki kişi ölen öğrencilerden biriydi. Storm'un ağzından bir burun düştü. Artık iyice paniklemişti ve Surge'ü alıp buradan kaçmak istiyordu. Ama bu olayları aydınlatmalıydı. Ama önce saydam hale geçti. Korunmalıydı.Surge okuldan dışarı çıktı. Bu yerden olabildiğince uzaklaşmak istiyordu artık. Storm ve Kitty umurunda değildi. Gözünden bir damla yaş aktı. Bu damla yere varmadan kırmızı bir ışın onu metrelerce sürükledi. Sersemledi ve bir an gözü karardı. Etrafını Cyclops tarafından esir alınan ve kontrol edilen onlarca mutant sardı.
"Teslim ol ve benim için yaşa." dedi Cyclops yanına gelip.
"N...ne?" Hala sersem gibiydi.
"Teslim ol ve benim için yaşa. Yoksa seni öldürürüz. Seçimini yap."Kitty ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Duvarın içine girdi ve Storm'un fark edemeyeceği şekilde onu izlemeye başladı. Storm hareketleniyordu. Uyanıyordu. Hayır, uyanmıyordu. Gözleri açık değildi. Onu duvarların içinden takip etti ve önüne çıktı. Storm önünde durdu.
"Sıradaki sen değilsin." dedi ve içinden geçti.
"Storm ne diyorsun? Bu "sıra" ne demek?" Storm'un arkasından koştu. "Storm dur! Nereye gidiyorsun?"
Storm onu dinlemiyordu. Eski dostu için artık çok geçti.Surge yere yatmış, Cyclops'a bakıyordu. Eski öğretmeni 60 yaşındaydı ve söylentiye göre bir zamanlar Dark Phoenix olduğundan beri bu kadar delirmemişti. Mutantları kontrol altına alıyor, insanları öldürüyordu. Böyle birinin emri altında olmak yerine ölmeyi tercih ederdi. Kalkmaya çalıştı ama Cyclops gözünden ışın çıkararak onu durdurdu.
"Önce cevap ver." dedi. Surge düşündü. Bundan konuşarak kaçmanın bir yolunu bulmalıydı. Ama Cyclops'un adamları her yerdeydi, kaçmasına imkan yoktu. Bir anda Cyclops ve etrafındakiler hareket etmeyi bıraktı. Cyclops'un bir saati vardı; o bile çalışmıyordu. Ne olduğunu anlayamadan bir yıldırım çaktı.Kitty Ororo'nun okulun dışına çıktığını gördü ve onu takip etti. Kalabalık bir yere gidiyordu. Yaklaşınca Cyclops'un adamları olduğunu anladı. Surge'ü sıkıştırmışlardı. Tam onlara doğru koşarken hepsi birden bir baloncuğun içine hapsedildi. Bu özel gücün sahibi aklına geldi. Tam bağıracaktı ki bir yıldırım Storm'un elinden çıkıp Surge'e çarptı. O anda, Kitty Pryde hiçbir şey düşünemiyordu.
Wolverine gözlerini açtı. Işık ona ilk önce çok parlak geldi, sonra alıştı. Bir şey yanıyordu. Bu... bedeniydi. Ama hissetmiyordu bunu... yalnızca üzülüyordu (ne yaptım ben Wolverine'e). X-23 yürüyerek uzaklaşıyordu. Wolverine ağlamak istiyordu. Bir zamanlar kızı gibi gördüğü kadına ne olmuştu? Kızgınlıkla çığlık attı. Her şey mahvolmuştu. Cyclops'u zamanında öldürseydi bunlar başına gelmezdi. Hepsi onun hatasıydı. Her şey sona erecekti. Çığlık attı. O çığlık atarken bir şimşek X-23'ün üzerinde patladı. Bir çekiç X-23'e çarptı. Onun arkasından bir kalkan geldi. Wolverine'in aklına uzun zaman önce ölen kahramanlar geldi. Avengers... yalnızca Thor canlı kalmış, o da yeryüzünü terk etmişti. Biri onun üzerindeki ateşi söndürdü. Bu Captain America kılığında bir kadındı. Hayır, bu onun kızıydı... ve arkasından gelecek nesil geldi. Wolverine'in içine umut doldu. Avengers... buradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
X: Son
FanfictionSon bulmuş bir dünya... Mutantlar ve insanlar arasında olan savaş, her şeyi yok etmiş, iki ırk da yok olmuş... Ama arada kalan insanlar ve mutantlar da var... Yeniden birleşen X-Men, bu insanları ve mutantları kurtarmaya çalışıyor... Ama önlerinde g...