Başlıksız Hikaye Bölümü

331 10 10
                                    

Ben ben oğuzu öpmüştüm. Sevgilim olan oğuzu. Ben burada onu öpmüştüm. Herkes bize bakarken. Ve hala öpüşüyorduk. Aman allahım ben ne yapmıştım böyle. Aman bea ne olacak sevgilim değil mi hem herkes anlasın bu tatlış ponçiğin benim olduğunu. Lan koskoca oğuz karanlık a ponçik dedim ya bana da helal olsun.Ben böyle düşünürken bir anda nefes alamadığımı hissettim ve dudaklarımdaki baskının gittigini anladım. Ne kadar zamandır çocuğu vakumluyordum acaba haberim bile yok. Oğuz bana şaşırmış ve bir o kadar da memnun bir tiple bana bakıyordu. Ben tabi domates. Ya Allahım ben neden böyleyim altı üstü sevgilimi öptüm lan Allah Allah. *Lan Azra sen mal mısın yoksa numaramı yapıyon. diye bir ses duydum. kim miydi ? Tabikide iç sesçiğim. Ulan çıkma be bir kere çıkma. Neyse ne. Ben böyle kendi içimde savaşlar verirken Oğuzun sesini duydum.

- AZRAA!!! dedi tıslayarak.

-Efendim hayatım. dedim ona nazaran yumuşak çıkan sesimle 

- Kazağının altına bir şey giymeyi unutmuşsun sanki.

- Saçmalama be ayakkabılarımı giymişim ya. Birde o kazak değil ki elbise.

- Ama daha önemlisini pantolonunu unutmuşsun hayatım. Ayrıca o bildiğin kazak o kadar kısa elbise mi olur.

- Oluyormuş demek ki. dedim en şirin sandığım gülümsememi takınarak.

- OLUYORSA DA BENİM DEDİĞİM BİRİ BU ELBİSEYİ GİYEMEZ.

- Ama aşkım bir sorunumuz var.

- Neymiş o ? dedi tek kaşını kaldırarak. Oha nasıl yaptı lan onu. ben neden beceremiyordum laned. neyse konumuz neydi ? he.

- Elbiseyi giydim. dedim gene amele gülüşümü takınarak.

- Evet giydin. Üstüne ben yanında yokken bunla dolaştın ve gene aynı elbiseyle bara gelip bacak bacak üstüne atmış oturuyorsun. Bunların hepsinin farkındayım. Ama senin farkında olmadığın bir şey var. Bunların hepsinin karşılığını alacaksın bebeğim.

- Ne karşılığı beeeee. diye cırladım.

- Sabret zaten yakın bir zaman da anlayacaksın. dedi ve elimden tutup kaldırır kaldırmaz arabaya sürüklemeye başladı. Bende arabanın ön koltuğuna yerleşip birazcık uyumaya karar verdim çünkü gerçekten çok yorulmuştum.

                                                                                            ÖNEMLİİİİİİ !!!

EVET CANLARIM. BENDE SİZİN GİBİ KISA VE ANLAMSIZ BÖLÜMLERDEN NEFRET EDİYORUM AMA SİZİ ÇOK BOŞLADIĞIMI FARK ETTİM VE BİRAZCIKTA OLSUN BİR ŞEYLER YAZMAK İSTEDİM. BİLDİĞİNİZ VEYA BİLMEDİĞİNİZ GİBİ CANIM TEOG SINAVIMA ÇOK AZ KALDI VE BEN ÖDEVLER VE TESTLERDEN BAŞIMI KALDIRAMIYORUM.O YÜZDEN SİZİ ÇOK FAZLA BOŞLUYORUM AMA TEOG DAN SONRA HEPSİNİ TELAFİ EDECEĞİM. ARADA BÖYLE KISACIK BÖLÜMLER ATICAM BENİ UNUTMAMANIZ İÇİN. SİZİ ÇOK ÖPÜYORUM VE ÇOK SEVİYORUM. BANA TEOG UM İÇİN MİNNACIK DUALAR ETSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM ÇÜNKÜ GERÇEKTEN ÇOK İHTİYACIM VAR. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM KOCAMAN KOCAMAN ÖPÜLDÜNÜZ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEN ARTIK BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin