-1- Sana-

33 3 0
                                    

Hani diyoruz ya bazen herşey birgün düzelecek,elbet herkes güzel bir gün görecek diye..
İşte tam olarak bu fikre katılmıyorum ben .Neden öyle olsun ki? Herkes güzel gün görsün diye mi yaratıldı? Tabiiki hayır.
*********

İnsanlar neden karmaşık olmak zorunda? Bunu anlayamıyoum. Özellikle ben kendime "Acaba ben karmaşık biri miyim? " diye soruyorum. Yeterince anlaşılır olmaya çalışıyorum fakat çevremde birçok soru işaretiyle karşılaşıyorum.Mesela:
-Beni seviyor mudur?
-Acaba şuan benim hakkımda ne düşünüyor ?
- Acaba onu üzüyor veya kırıyor muyum?
-Böyle diyor ama böyle düşünüyor mu? gibi kafamda birçok karmaşa oluyor.Özellikle de şu sıralarda kendi duygularımı bile anlayamıyorum.

Mesela kendime en sık :
-Ben ondan hoşlanmaya başladım?
-Onu gerçekten seviyor muyum ?
- Her konuştuğumuzda ona bağlanıyor muyum ?
-Acaba ilk görüşte mi yoksa her görüşte mi seviyorum?
-Yoksa onu özlüyor muyum..
Ne ara hislerimi anlamaya başlayacağım ben.Ahh be .. Ben kendimi anlayamazken seni nasıl çözeceğim...?Bana biraz yardım ..Hayatım çok karışık..Benim gibi birçok insan var bunun farkındayım.En azından onlar da benim gibiler .Biraz olsun anlayabiliyorum.Ama onları anlamam kendi karmaşamı çözmemi sağlamıyor..
Ben seni çözmeye çalışıyorum. Gün geçtikçe seni, ıssız sokakları keşfetmeye çalışan bir kaşif gii keşfetmek için uğraşıyorum.Aslında bunun için uğraşırken kendimi anlamam gerektiğini unutuyorum.Sana karşı duygularım o kadar garip ki..
Sadece arkadaş olarak bir sevgi ,yoksa bu sevginin adı aşk ? Bilmiyorum.
Bunu çözmeye çalışıyorum.Hani böyle düşünün ki ıssız,tekin olmayan bir sokaktasın bunu hayatın olarak varsayalım.O sokakta birçok kapı var onlar seçeneklerin ..İşte tam burda kitleniyorsun ..
Binlerce tehcihten ,yüzlerce olanağın varken birini seçmek istiyorsun ama daha kötüsü de seçtin diyelim işte o an sokak; sana tüm kapılarını kapatıyor .
Kendine "Ne yapmalıyım ?" diye sürekli sormak zorunda kalıyorsun.İşte ben tam olarak bu nokadayım..
"Seni seviyor muyum?"

Ya da sen ;
"Beni gerçekten seviyor musun?" en çok ta bunu bilmek istiyorum . Bana karşı sevgin gelip geçiciyse eğer bunda yıkılan ben olacağım.Beni kendine bağlayıp ,umut verip,beni benimle yanlız bırakacak mıydın acaba?
Hergece ağlamama sebep oluyorsun ama seviyorum seni be.
Sana karşı duygularımı söyleyeceğimi daha doğrusu söyleyebileceğimi sanmıyordum..
Ama birgün söyleyecektim ,buna inanıyorum ..

Kafamdaki TrafikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin