Harry and Hannah's Sex?

282 23 3
                                    

Bu hikayede olaylar biraz farklı ilerleyecek.Mesela Harry Louis'den büyü ve zengin bir çocuk olarak geçecek.

Aniden bana dönüp "Louis."demesiyle donup kalmıştım. Ne oluyordu?Ve...ımm adımı hatırlıyor olması çok hoş gerçekten.Meraklı ve donuk gözlerle ona bakarken ne olduğu hakkında hiç mi hiç fikrim yoktu. "Louis'ye sormak istiyorum." dedi boğuk sesi,öne uzattığı dudakları ve eşsiz aksanıyla.Sanırım Kimya öğretmeni şu soru cevap şeyini yapıyordu. Kaşlarımı da kaldırmış bakarken buldum ona kendimi."Mademki bilmiyorum.Şu yanma tepkimesi şeysini Louis'ye sormak istiyorum."

Ona yanma tepkinesiyle ilgili tüm bildiğimi anlatırken sesim titremiş ve aşırı derecede heyecanlanmıştım.Ders bitip öğretmen dışarı çıktığında sıkıntıyla oflayıp kafamı sıraya koydum.Kulağıma dolan 'gay' 'ezik' 'Tanrım!Harry mi seviyor?' fısıldamalarını umursamayarak gözlerimi sıkıca kapattım.Onu seviyordum.O muhteşem yeşil gözlerin sahibine tapıyordum âdeta. Kafamı kaldırıp iki yana salladım ve kütüphanenin yolunu tutmak üzere koridora çıktım. Harry'nin grubunun yanından geçerken "Harry Hannah geliyor." dediklerini duydum.Ve Harry'nin kıkırdayarak saçlarını karıştırıp mükemmel gülümsemesiyle sarışının yanına gitmesini izledim.Kolunu kızın omzuna atıp tam ters yönümde ilerleyip bu saatlerde boş olduğunu bildiğim Matematik 101 sınıfına girdiler.Boş sınıfa.Harry.Hannah.Birlikte girdiler.Boş sınıfa. Tanrım!Aklıma gelen şeyin olmaması için Tanrıya yalvararak kütüphaneye giderken buldum kendimi.Aptal ferslere çalışıp aptal kitabımı teslin etmek üzere aptal kütüphaneye gittim.

Kitabı teslim ettikten sonra oturmuş yarınki biyoloji dersine çalışmak için getirdiğim Biyoloji 103 kitabına kafamı vermeye çalıştım. Kimin umrunda o sik beyinlilerin hepsinden 2 yaş küçük olmama ve onlardan 1 yıl geç girerek bu lanet olasıca özel okulda tek burslu öğrenci olarak onlarla aynı sınıfta ders görüyordum. Ve o sik beyinlilerin hiç biri derslerine biraz olsun önem vermiyor zengin ebeveynlerinin paralarını çatır çutur da yiyorlardı.Bindiğim iki tekerlekli şeyin-bisikletten bahsediyorun sadece- motoru olmadığı ve geri zekalı homonun teki olduğum için dışlanıyordum bu okulda.Her neyse kendimi tekrar kitaba vermeye çalışıp kafamda canlanan 'Harry ve Hannah' seksini aklımdan tamamen çıkarmaya çalışıyordum ki verilen anons istemsiz bir şekilde sırıtmamı sağladı.

'Harry Styles kütüphaneye. Harry Styles kütüphaneye hem de hemen. Cezalısınız Bay Styles saat 6'ya kadar.İyi günler.'

Pekala saat 6'ya kadar benim de kütüphane de ders çalışmak zorunda olduğumu bir kenara bırakarak ve saat 5'de kütüphanede kimsenin olmadığını önemsemeyerek Tanrıya dualarımı kabul ettiği için teşekkür ettim ve pazarları kiliseye daha çok ugrayacağıma dair ona söz verdim.Ve Styles çatık kaşları ve insanları delip geçen bakışlarıyla kütüphaneye girer.Onun bu halini görünce liseden önce ne kadar iyi anlaştığımız geldi sadece aklıma.

me or hannah || stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin