"Kau nak khawin dengan siapa sejeong?
Kenapa baru sekarang kau nak bagi tahu kami?"Ravi tak dapat tahan air mata nya dari mengalir.
"Aku akan bersama dia buat selama-lamanya Ravi , Aku terpaksa." rintih Sejeong menahan air matanya dari mengalir.
Sejeong menyapu air mata Ravi dan memeluk Ravi dengan erat sekali.
"Aku nak hidup bersama kau Ravi. Tapi takdir dah menentukan segala-galanya."
Ken yang melihat mereka berdua turut menagis tersedu-sedu.
"Ravi.. ken... boleh teman aku malam ni? Aku tak boleh lama-lama disini.
Teman aku tengok bintang sambil baring yea". Pinta sejeong ."Ravi, Ken .perempuan macam mana korang suka?" Tanya sejeong pada mereka.
"Macam kau" . Balas Ravi dan ken serentak.
Sejeong tak dapat menahan air matanya lagi dari mengalir.
"Sejeong siapa k ? tanya Ravi .
"Nanti korang akan tahu jugak kata Sejeong sedikit berbisik sambil melihat bintang-bintang bertaburan di dada langit yang terbentang luas.
" Ravi ken aku nak jadi starlight kau yang pertama. Kau jangan lah lupakan aku nanti . Aku akan tetap sokong korang berdua dari jauh ".
"Umph... Aku rasa mengantuk dah nih tolong nanyikan aku sebuah lagu BEAUTIFUL LIAR . Lepas habis nanyi jangan lupa kejutkan aku . Ni upah korang."
Sejeong mencium pipi Ravi dan Ken lalu terus memegang tangan mereka berdua.
Tangan sejeong semakin sejuk dengan kedinginan malam , sisa air mata sejeong kelihatan dikelopak mata nya.
Selepas selesai menyanyi .
Ravi mengejutkan sejeong dari tidurnya sebelum majlis perkhawinan bermula.
"Sejeong bangun la kau akan terlewat nanti." Kejut ravi pelahan sambil mengusap lembut pipi sejeong.
"Ravi ada surat ni dari sejong untuk kita, aku bacakan yea". Kata ken pada Ravi.
[KEHADAPAN SAHABATKU YANG AMAT AKU CINTAI, RAVI DAN KEN.
AKU MENULIS SURAT INI UNTUK MEMBERITAHU YANG AKU TIADA MASA LAGI DISINI.
AKU BAHAGIA APABILA KITA BERSAMA,KECAPILAH IMPIAN KAU BERDUA UNTUK MENJADI SEORANG PENYANYI ,
AKU SENTIASA MENJADI PEMINAT NO.1 RAHSIA YANG SELAMA INI AKU SIMPAN AKAN AKU SAMPAIKAN MELALUI SURAT INI,
AKU AKAN PERGI BERSAMA-SAMA MR.K .
AKU TELAH DITAKDIRKAN BERSAMA DIA SEJAK AKU KECIL LAGI.
IAITU MR.
KANSER HATI.
AKU TIDAK DAPAT MEMBUAT PILIHAN RAVI...
AKU MENDERITA KESAKITAN SEKIAN LAMA.
KESAKITAN INI MEMBUATKAN AKU LUMPUH DAN GELAP UNTUK MENCINTAI SESEORANG.
AKU REDHA DENGAN TAKDIR HIDUP AKU.
AKU AMAT MENCINTAIMU RAVI SEGENAP
PELUSUK HATIKU .SELAMAT TINGGAL SAHABAT DAN CINTAKU.
♡ Saranghaeyo kim wonshik @ ravi ♡
Ravi tidak dapat menahan dirinya daripada menjerit nama sejeong .. sekujur tubuh yang tidak bernyawa itu dirangkul erat oleh Ravi. Ken hanya terdiam bisu melihat sejeong sudah tiada.
Air mata kesedihan menemani mereka bertiga pada malam yang diingin itu.
________________________2 TAHUN Berlalu,,,
Ravi dan ken menjadi idol dalam group VIXX Mereka menamakan peminat mereka dengan nama ST⭐RLIGHT semperna nama kekasih hati mereka.
Setiap kali selesainya persembahan Ravi dan ken akan ucapkan saranghaeyo st⭐rlight sambil mendongak ke langit.
★berbahagialah kau disana
⭐🌟 kim sejeong _ RAVI
__________ END___________Jangan lupa vote ★ yea..
Wink..winkk
V^-^V
YOU ARE READING
MY Heart ( VIXX )
FanfictionWatak - RAVI (VIXX) - KEN (VIXX) - sejeong (gugudan) kesulitan dalam membuat pilihan, dia hanya mampu menahan cinta dan perasaan buat selama-lama nya.