Bölüm-1-

16 2 0
                                    

Sabhaleyin şu lanet olası alarma küfrederek uyandım. Hangi salak telefonun alarmını ''havalı korna'' sesi yapardı ki?

*****

Hemen ayağa kalktım ve askıda olan okul formalarını alıp üstüme geçirdim. Ben kimim mi? Ben Burak Akar. Akar kolejinin sahibi, bir mafya babasının oğlu, ve onun veliahtı. Herneyse çok fazla bana maruz kalırsanız bana hayran olmaktan kendinizi alamazsınız.

Hemen okul formamı giydim ve saçlarıma baktım, iyiydi. Ama genede saçlarımı ellerim ile düzelttim. Ve aynada kendime öpücük attım. 'Salak mısın?' Diye bana bakan bir Barkın görmeden önce. Ki o benim tahmin ettiğiniz gibi kardeşimdi.

Onu görmezden geldim ve çam kokulu olan parfümümü üzerime sıktım. Bu kokuya hem ben hem de kızlar bayılıyordu. Hızlıca okul çantamı aldım. Ve merdivenlerden aşağıya hızlıca indim. Bugün gene sıkıcı bir okul günü vardı ve ben okuldan bıkıyordum.

Annemin yanına gittim. Bir öpücük verdim. Kahvaltıya biraz bakındım. Salatalık, domates ve biraz zeytin alıp ağzıma götürdüm.Kapıdan dışarı çıktım ayakkabılarımı aldım giyinmeye başladım. Şu lanet olası bağcıkları bağladım ve çıktım. Okula giderken 12 yıllık arkadaşım olan Kübra yı ve kardesim Barkını yanıma alıp okula gittim.

******

Okulda bir kaç ders uyuduktan sonra İngilizce dersinde uyandım. Aslında beni Kübra uyandırdı. Bana bi test verdi. Elime aldığımda kağıdın çözülmüş olduğunu gördüm. Kübra ile baktığımızda ona bir göz kırpıp "sağol" dedim. Hoca "Burak" dediğinde testi çözemediğimi sandı hocaya baktım ve göz göze geldik. "Testini çözdün mü?" Dediğinde "Evet hocam çözdüm ilk soruya cevap vereyim mi?" Diyerek hocaya "Thug life" yaptım.

"Nasıl yaptın" diye bir bakış atti hoca ve "bekleyelim daha çözmeyenler var" dedi. Bir an içimden "O zaman neden yaptın mı?" Diye sordun dedim.

*******

okul çıkışı "bana gidelim mi?" Dedim Kübra gelmek istemedi "Neden diye sorduğumda "sana rahatsızlık vermeyeyim dedi. Bende içimden " nekadar tatlı beni rahatsız etmek istemiyor" desemde ona "Rahatsız olsam çağırmazdım Kübra." Diye üsteledim.
"Siz gidin ben anneme sorarım izin verirse gelirim."

"Çocuk musun Kübra?"

"Hayır ama yinede sorayım."

"Ben ararım anneni sorun olmaz"

"Abi boşver annesinin aklına farklı şeyler gelir.Günah."demesiyle Barkın ın ensesine yapıştırdım. Ensesini ovalayarak "Ne dedim ben şimdi ya" diye bir bakış attı.

Sonra Kübra "şurdaki salıncakta beni sallar mısın?"diyerek konuyu değiştirdi.Ben onun yeşil gözlerine bakarken göz göze geldik tabiki maydanoz Barkın ın araya girmesi ile her şey tuzla buz oldu bende kafamı çevirip."İyi bari gel hadi sallayım"

UMUT.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin