MERHABA BEN İLK OLARAK BENİ HER ZAMAN DESTEKLEYEN @MrsSmarty e ve @kubraaax e TEŞEKKÜR ETMEK İSTİYORUM
(not:şarkıyı dinleyek okun bence sizi seviyorum hepinizi votelemsenizde okuma sayısı hoşuma gitti)
Dudaklarımda yumuşak ve ılık tenini hissedene kadar gözlerimi kapattığımın farkında bile değildim...ki bu çok uzun sürmedi omuzlarından tuttum ve onu ittirdim...
''heyy ne yaptığını zannediyorsun sen''
''hiçbir şey'' dedi salak bide hiçbirşey diyor
''sevgilin nerde o yok mu ahh ne acıı''
''ondan ayrıldım'' dedi ne yapmış,ne yapmış neden bu içimi bu kadar rahatlattı ki...neyse bunu sonra düşüneceğim
'' ve gelip kendini benimle teselli mi etmeye çalışıyorsun bay payne''
''hayır yani..
''iyi'' onu dinlemeden yanından uzaklaştım ve bir anda biri beni kolumdan tutup kendine çevirmişti
''ne yapıyorsun sen bay kendini beğenmiş''
''Ş-şeyy b-ben özür dilerim''
''iyi.şimdi beni rahat bırak'' dedim ve koşuma devam ettim sonra karnımın acıktığını fark ettim daha fazla ona eziyet etmeden bir cafeye girdim ve kahvaltımı yapmak için garsonu çağırıp bir şeyler istedim...
LİAM
ben neyi yanlış yaptım ki...sadece..sadece onu öptüm neden bilmiyorum''biliyorsun aptal deliler gibi seviyorsun onu...'' kapa çeneni bu iç sesi öldürebilecek bişey olsaydı hemen uygulardım..
bu zamana kadar sustum onunla birlikte mutlu oluşlarını izledim artık öyle bir liam yok bundan sonra olacaklar için kendimi tutmayacağım
gitti gidişini izledim çünkü bu kadarı ikimiz için de bugünlük çok fazlaydı ancak daha bitmedi...
VALERİE
salak.aptal.odun.ucube ne yani ondan ayrılır ayrılmaz geliyor ve beni öpüyor sonra hiç birşey olmamış gibi bana ne cevap veriyor ''hiçbir şey''diyor ne bekliyorsunuz gidip onun kucağına atlamamımı!
kahvaltım bitince parayı ödedim ve ne gördüm 'hayal kırıklığı' bay payne biriyle kahvaltıda ne güzel...
benim de adım valerie ise bu senin yanına kalmayacak bay payne!...
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
eve gelince duş aldım ve salona geçip televizyon izlemeye başladım yukarıdan bir ses geldi gidip baktım ancak birşey yoktu geri dönüp televizyon izlemeye devam ettim bir dakika dizideki adam kızı başka biriyle aldatıyor bu olay bana eskileri geçmişimi hatırlattı ve gözümden bir yaş süzüldü...
13 HAZİRAN 2008
Evden çıktım ve chris'in yanına gitmek için bir taksiye bindim ve yanımda yedek anahtar olduğu için sürpriz yapmak istedim eve girdim içeride kimse yoktu bende yukarıya çıktım ve chris'in odasının önüne geldimkapıyı açtım keşke o kapıyı açmasaydım buraya gelmeseydim...
''Ş-şeyy b-benn özür dilerim'' dedim ve evden çıkıp koşmaya başladım chris arkamdan bağırıyodu
''vale bekle lütfen herşeyi yanlış anladın''
koşmaya devam ettim yağmur yağıyordu sokaklarda koşarak kendimi evime atmaya çalışyordum ve daha fazla dayanamadım bağırarak ağlamaya başladım dizlerimin üstüne çöktüm ve haykırmaya başladım
''neden.neden.neden allahım ben kimi bu kadar üzdümde şimdi bu acıyı yaşıyorum''
eve gittim ve yorulmuştum insanlardan.ailemden.arkadaşlarımdan.hayattan ve yaşamaktan...
ondan sonra hiçkimseyle çıkmadım ve hatta konuşmadım sustum sadece sustum ve bir ölü gibi okula gidip geliyordum....
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
GÜNÜMÜZ....
bir anda düşüncelerimden arındım ve buna neden olansa az önceki seslerdi yine yukardan sesler geliyordu çıkıp baktım ve biri beni yakladı ve ağzımı kapattı sırtım ona dönüktü ve kim olduğunu göremedim...
''şiştt'' dedi ve çırpınmaya başladığımda ise....