Selena Gomez (25)
Selena pracuje u jedné velké společnosti jako sekretářka v centru New Yorku. Jako každý den se chce vydat do práce ve svém BMW, ale nečekaná sněhová vánice jí to nemile zkomplikuje. Ale říká se, že všechno zlé je pro něco dobré.Justin Bieber (30)
Juss je pracovník New York-ského Starbucksu. Kvůli sněhové vánici nepříjemný den se hned ráno změní v opak.-Z pohledu Seleny-
Jako každé ráno jsem vstala kolem sedmé hodiny, abych byla na osmou v práci. Vylezla jsem z postele a podívala se z okna mrakodrapu. Bože ne! New York pod sněhem. Přesně jako minulý rok. Několika minutové zácpy v ulicích, měla bych vyrazit dřív. Rovnou jsem otevřela šatní skříň a vyndala si černý kalhoty, bílý triko a černý sáčko. Přešla jsem do koupelny, lehce se nalíčila, pusu jsem si natřela tmavší červenou rtěnkou a učesala si vlasy.Udělala jsem si toasty a sedla si do obyváku. Snídala jsem a u toho projížděla instagram. Okomentovala jsem fotky několika kamarádům a pak se připravila k odchodu. Obula jsem si černý kozačky a černej zimní kabát. Stoupla jsem si do výtahu a stiskla číslo 0. V zrcadle jsem se upravila a následně vystoupila. Vyšla jsem na ulici a šla ke svému autu, které bylo zasněžený a zapadlý. Upřímně jsem nevěřila, že dneska odjedu. Nastoupila jsem do auta a stěračema přejela po předním okně. Bylo naprosto zamrzlý. "Ne, proč?!" Otevřela jsem kabelku a z peněženky si vyndala kreditní kartu. Opatrně jsem vystoupila a snažila se oškrábat sklo. Nemohla jsem tam dosáhnout a neustále jsem se rozčilovala. Nakonec jsem zůstala zoufale stát uprostřed vánice.
-Z pohledu Justina- (vsuvka)
Oblíkl jsem se (Média) a šel rovnou do práce. Procházel jsem ulicí a všiml si nějaké ženy, která se snažila oškrábat led ze svého auta a nakonec tam zůstala stát a sledovala projíždějící auta.-Z pohledu Seleny- (pokračování)
"Slečno!" Otočila jsem se a všimla si pohledného muže, který mě oslovil. "Dobrý den. Ukažte, pomůžu vám." Usmál se a vzal mi z ruky kreditní kartu. Začal oškrabávat přední sklo. Na rozdíl ode mě, na něj aspoň dosáhl. "Děkuju." Usmála jsem se a dál ho sledovala. Byl totálně sexy."Hotovo." Usmál se a vrátil mi kartu. "Jsem Justin." Podíval se mi do očí a políbil hřbet mojí ruky. Začervenala jsem se, ale myslím, že díky mrazu to nezaznamenal. "Selena, těší mě." Usmála jsem se nazpět. "Co takhle Starbucks? Dneska o polední pauze, kolem 12.?" Mrknul na mě, což mi polichotilo. "Budu tam a díky za pomoc." Otočila jsem se a nastoupila do auta. Usmála jsem se na něj a odjela. On mě pozval na rande? Nejsme puberťáci, možná bych měla říct schůzka, ale...
Konečně jsem dorazila do práce. Můj šéf je Christopher Mason. (pozn. 35) (Média) "Dobré ráno." Usmála jsem se na něj, sundala si kabelku a odložila si kabát. "Ahoj... Jak jsi zvládla cestu?" Zeptal se a stále se díval do počítače. "No, zkrátka zvládla." Připravovala jsem nám kafe.
Položila jsem mu hrnek na stůl. "Děkuju." Podíval se na mě a chytl mě za ruku. "Dneska ti to sluší." Stoupl si, položil mi ruce na boky a následně mu jedna sjela na můj zadek. Své ruce jsem dala na jeho hruď. Jemně mě líbal na krku, naklonila jsem hlavu na stranu a zavřela oči. Pěvně stiskl můj zadek a následně jsme se od sebe rychle odtáhli, jelikož jsem někdo vtrhnul. Chris si pouze odkašlal a já si narovnala triko. "Co chceš Briane?" Zeptal se Christopher svého zástupce. "Uuh - já - promiň. Já - ..." Absolutně nevěděl co říct, čemuž jsem se začala smát. Ukázal směrem ke dveřím a odešel. Ani neřekl, proč přišel. "Achjo..." Vydechl Chris a políbil mě. Když se odtáhl tak jsem mu ze rtů setřela červenou rtěnku. "Měli bychom pracovat." Šla jsem ke svému stolu a zapla si notebook.
ČTEŠ
Justin & Selena / (1 part)
Fanfiction- Jednodílné příběhy Justina Biebera a Seleny Gomez. - Každý díl má jiný námět. - Justin Bieber - Známý kanadský zpěvák. - Selena Gomez - Oblíbená herečka a zpěvačka z Texasu.