Hey iedereen!!
Im back!! Ik kan niet vollop schrijven maar het is tenminste wat.. Enjoy your chapter!--
TAYLOR POV
Mijn vingerafdrukken waren gevonden op het plaats delict. Het leek net alsof ik Lisa had gekidnapt. Terwijl ik weggezakt was in mijn woede, hoorde ik een zware stem.'Taylor? Ja, kom maar mee.'
Hij gooide de deur open. Braaf als een hondje draafde ik achter hem aan, nieuwschierig waar hij me heen bracht. Ik zag James, de politieagent, al zitten. Ik rende naar hem toe en vloog in zijn armen huilend.
'Oh James, hoe kan het zo ver komen dat ik wordt verdacht? Dit kan toch niet?!'
'Ik weet het knul. Ik probeer er alles aan te doen dat je vrijgelaten wordt. Ik heb voor nu een advocaat ingehuurd. Je bent voorwaardelijk vrij voor een weekje. Je zult dus aan de slag moeten gaan met bewijs vinden dat jij dit niet hebt gedaan.'
'Kom op James. Er moet iets beters zijn. Lisa's leven is in gevaar. Hoe langer we wachten, hoe meer fucking kans er is dat ze dood gaat.'
Hij keek me doordringend aan, dat ik er bang van werd.
'J..je uhm.. Gelooft me wel toch?'
Hij leek even te aarzelen en zei toen:
'J..ja.'
Hmm, vreemd..
---
Het is avond geworden. Taylor en zijn advocaat, Morris, zitten aan tafel met een kopie van de foto.'Ik weet dat jij het niet hebt gedaan. Maar hoe komen ze dan aan je vingerafdruk?'
'Ik heb echt geen flauw idee, Morris.'
Zijn 7 jarig oud zoontje kwam tevoorschijn uit de hoek van de keuken.
'Misschien omdat de echte dader jou vingerafdruk te pakken heeft gekregen!' Riep zijn zoontje.
'Nee joh' zei ik en trok een vies gezicht.. Maar begon te twijfelen. Na een minuut stond ik vliegens vlug op.
'WACHT EVEN.. Ik was laatst in een restaurant met een hele gekke ober.. Hij gaf me friet en het zout op het bord pakte ik op en at het op. Friet is vet..'
'En vet laat vingerafdrukken af!' Zeiden we in een koor.
'Geweldig werk James, ik ga er meteen achteraan. Als je het restaurantnaam achterlaat, neem ik morgen contact met je op. Komkom, we hebben geen tijd te verliezen!'
---
DIT WAS MIJN CHAPTER
CHAPTER 3 KOMT ER VANAAF OP TE STAAN
LOVEYAAAALL
1K GEHAALD MET H1 WIEHOEEEE
YOU ARE READING
The heart wants what it wants deel 3
RomanceAls Taylor op onderzoek uit gaat waar Lisa is, krijgt hij de shock van zijn leven. Zal Lisa teruggevonden worden of blijft ze voor altijd weg? Je leest het in The heart wants what it wants deel 3.