ACESTEA SUNT CREEPYPASTA VERITABILE, NU IMI APARTIN. PENTRU CEI CE NU II CUNOSC,AICI PUTETI AFLA PE SCURT LEGENDELE.^_^ ENJOY!
SLENDER MAN
Slender Man este un creepypasta bine cunoscut, devenit celebru in cadrul unui concurs de fotografie, photoshop, in cadrul careia s-a scris o legenda despre creatura inalta imbracata in tuxedo si cravata alba sau rosie, cu tentacule sinistre, capabila sa isi extinda membrele, camuflandu-se perfect in decorul padurii. Se crede ca asa numitul Om Subtire ar urmari in special copii sau minori, dar exista si varianta ca varsta nu conteaza.
Totul incepe cand persoana ii vede chipul prima oara, se intereseaza de el, afla de existenta sa sau detine una din cele 8 pagini ale sale. (Vezi Slender Man The Eight Pages)
Din acel moment, persoana este urmarita constant, intra in starea de paranoia, poate avea insomnie sau accese de tuse incontrolabila, semn ca este victima lui Slender Man. Acestuia ii place sa isi duca victimele intr-un joc al nebuniei aparent interminabil. Victima nu are cum sa scape sau sa se apere, in niciun fel.
Atunci cand omul respectiv strange toate cele 8 pagini sau il vede pe Slender Man in persoana, exista mai multe variante in care poate muri.
1.Se va trezi atarnata intr-un copac, iar Slender Man ii va adresa o intrebare. Daca raspunde corect, ii va smulge membrele. Daca raspunde gresit, ii va strecura lent un tentacul pe gat si ii va scoate inima. Eu personal asa tacea...
2.Cealalta varianta ar fi ca Slender Man sa iti sfasie trunchiul, sa scoata fiecare organ pe care il va pune apoi in pungi de plastic in interiorul cadavrului, iar trupul va fi infipt intr-o ramura dupa un chin indelung...
JEFF THE KILLER
Totul a inceput cand Jeff, fratele sau, Liu, si parintii sai s-au mutat in alt oras. Odata ajunsi, una dintre vecine I-a invitat pe noii veniti la ziua baiatului ei ce avea sa fie curand. Jeff si Liu au vrut sa refuze, dar mama acestora le-a retezat vorbele si a spus ca ar fi incantati.
Asteptand autobuzul care sa ii duca la scoala, o gasca de skateri se opri langa cei doi baieti, iar unul dintre ei il ameninta pe Liu cu un cutit, cerandu-I portofelul. Jeff a sarit sa isi apere fratele si totul a degenerat, astfel ca tanarul de 13 ani a luat arma atacatorului si l-a ucis, ranindu-I pe altii...
In acea seara, politia a ajuns acasa la familia lui Jeff, iar Liu a recunoscut ca el a comis crima.Jeff se impotrivi spunand ca el a fost de fapt, ceea ce era adevarat, dar nimeni nu il lua in seama. Cei doi frati se aparasera reciproc...
Dupa cateva zile, mama lui Jeff il anunta ca trebuia sa se pregateasca pentru aniversarea la care fusesera invitati. Jeff nici nu voia sa auda dar nu avea de ales, mama sa fiind ferm convinsa ca putina distractie ii va prii dupa cele petrecute.
Baiatul se imbraca in niste pantaloni negri si un hanorac alb cu gluga.
La petrecere aparu din nou aceeasi banda de skateri, care il zarira numaidecat pe Jeff si il atacara. Jeff il injunghe pe unul dintre ei si in bataia lor, ajunsera la etaj, in baie. Skaterul ii varsa lui Jeff alcol si inalbitor pe fata, si desi il ustura ingrozitor, Jeff reusi sa il raneasca cu un cutit pe baiat in repetate randuri.
Stand deasupra atacatorului, amenintand sa ii dea lovitura finala, Jeff observa zambetul skaterului si il intreba printre dinti ce I se parea amuzant. Ranjind mefistofelic, baiatul scuipa cuvintele: "Esti acoperit in alcol si inalbitor" dupa care scoase o bricheta si ii dadu foc.
Jeff deveni instantaneu un iad umblator, tipand de durere, incercand sa opreasca focul imposibil de stins...astfel, cazu la pamant...
Se trezi in spital, avand capul bandajat, nevazand nimic. Mama sa se apropie si il intreba cum se simte, dar Jeffrey nu putea vorbi. ! Ama ii spuse ca Liu va fi eliberat a doua zi caci se aflase adevarul, ca fusese amenintat...dupa aceasta, mama isi saruta fiul si pleca.
In ziua urmatoare, doctorul ii scoase bandajele tanarului. Mama sa dadu un tipat, iar Jeff intreba mirat ce se intamplase cu chipul sau. Se privi in oglinda, isi mangaie pielea si se minuna de felul cum arata.
Liu ii puse o mana pe umar, asigurandu-l ca nu este atat de rau. "Nu atat de rau? E perfect! Chipul meu se...se potriveste perfect cu mine! Chipul meu!"exclama Jeff.
Mama ingrijorata il intreba pe doctor daca fiul ei este in regula, iar acesta ii spuse sa nu se ingrijoreze, caci daca nu vor exista chimbari il poate aduce inapoi pentru un examen psihologic.
Jeff fu dus acasa.
In acea noapte, mama sa se trezi auzind plansete din baie. Il gasi pe fiul sau in fata oglinzii, taindu-si un zambet in obraji. Jeff o intreba daca nu crede ca este frumos, iar mama sa il intreba ce I se intamplase. Explicatia fu urmatoarea: baiatul nu mai putea zambi, caci il dureau muschii faciali si voia sa poata zambi mereu privindu-si noul chip. Ochii sai erau negrii, iar Jeff spuse ca si-a ars pleoapele ca sa se priveasca vesnic, sa nu mai doarma.
Femeia ii spuse ca e frumos, dupa care zise ca merge sa il scoale si pe tata ca sa ii vada fata lui Jeff. Ajunsa in dormitor, mama il scutura pe barbat, spunandu-I sa aduca arma, dar atunci il zari pe Jeff cu un cutit in cadrul usii. "Mami, ai mintit" au fost ultimele cuvinte pe care cei 2 parinti le-au mai auzit...In acea noapte, Jeff ii omora pe amandoi, urmand ca apoi sa mearga in camera lui Liu, sa ii astupe gura, si hotarat sa il ucida,spunandu-I:"Shhh...GO TO SLEEP..."
MICUTA SALLY
Sally locuia cu parintii, pisica si sora ei, Gen. Se apropia Craciunul, iar Sally ii spusese mamei sale ca isi dorea un anumit jrsulet cu nasturi albastri pe post de ochi. Din nefericire, la fiecare magazin fusesera vandute.
Intr-o zi, mama lui Sally gaseste acel urs de plus la un amanet sj desi vanzatorul nu dorea sa il vanda, accepta pentru cativa banuti in plus.
Fericita, mama ambaleaza frumos cadoul si il aseaza alaturi de celelalte sub brad. Venise si timpul ca cele 2 fete sa isi deschida cadourile. Descoperind ursuletul mult dorit, botezag de acum Charlie, Sally incepe sa tipe de bucurie.
In acea noapte, pe cand Gen asculta muzica si le scria mesaje prietenelor, simte deodata multiple injunghieri in spate. Paralizata, reuseste sa vada doar sangele ce pata asternuturile cu coada ochiului...iar in scurt timp isi ddu ultima suflare.
In camera lor, parintii fetelor erau aproape adormiti. Tatal reuseste sa vada o umbra tarandu-se sub pat, dar o ignora crezand ca e doar pisica lor. Cei 2 sting televizorul si se culca. Peste cateva ore, un zgomot o trezeste pe femeie, care il vede pe sotul ei cu ochii scosi, injungheat, sangerand.Nu apuca sa tipe caci intr-o fractiune de secunda gatul ii este taiat si in mai putin de un minut moare...
Sally, care dormea pe canapea, se trezeste ca sa observe lipsa lui Charlie. Acest statea in cadrul usii. "Acum suntem doar noi doi, Sally"ii spune el. Sally ii multumeste.
Dupa cateva saptamani, au fost gasite cele 3 cadavre, dar...nici o urma de Sally sau de ursuletul ei...