Nazancığım :)

26 5 0
                                    


  ASYA:

Sadece annem ve babam beni niye bıraktığını anlamıyorum. Hiç mi sevmediler beni? Bir anne bir evladına nasıl kıyabilir acaba? Kendime de kızıyorum hiç güzel bir bebek olamamışım zaten. Hayır yani anlamıyorum azıcık daha güzel bir bebek olsaymışım. Ben bunları düşünürken zeki arkadaşım İklim benim ne düşündüğümü tahmin etmiş olucak ki "Bazı şeyleri çok düşünmemek gerekir Asya, bizi yetimhaneye bırakmışlar bunun ötesi yok. Düşünmek insana zarar verir. Bak bana ben hiç düşünüyo muyum? " aslında İklim haklıydı niye bu kadar çok düşünüyosam acaba düşünmücen. "Neyse ne İklim insanın aklı karışıyo. 14 yaşındayım hala kendime sorduğum soruların cevabını alamıyorum. Yoksa biz hala velet miyiz kız? " İklim bi kahkaha patlattı. "Allah Allah çok mu komik hanfendi?" diye çemkirdim. Bana bakıp daha çok gülmeye başladı. Bende o gülüyo diye gülmeye başladım. Vee İklim'in meşhur yastığı hava uçuşuna geçti ve başarıyla etkisiz hale getirildi. Tam o sırada kapı açılınca çirkef Nazan'a uçtu yastık... meşhur müdürümüz Nazancığım! Hiç de sevmeyiz kendilerini disiplin takıntısı pislik kadın.

"Bakıyorum da eğleniyosunuz hanımlar? "

"Şimdi sıçtık."

"Bişey mi dedin Asya!?"

"Yok hocam bişey demedim. Odamıza hoş geldiniz dedim :) " İklim'e bok öyle dedin bakışları atma, bakışı attım.

"Hemen odama kızlar."

İşte şimdi gerçektende sıçtık.

İklim bana iyi bok yedin dedi gibi bir bakış attı yandan yandan. Nazancığım'dan sonra bi de İklimciğim'i çekicektim. Olucak iş değil bu. Hayat bana hep adaletsiz. 

  Çakma sarışının odasında 10 dakikanın sonuna erdik. Şuan kendileri anlatıp kendileri dinlemekte. Neyseki odaya gitmemize izin verdi nihayet! 

    "İklim hiç bana kızma hepsi senin yüzünden sen güldün bende sana bağırdım çirkef Nazan' da bana. İyi bok yedik bakalım bi daha odasına gidersek..."

   "ASYAA. sakin ol şampiyon bişey demeden hemen laf söyleme. Azıcık ben konişiyim bi bekle. Kanka sıçtık ne lan gülmiyim diye zor tuttum lan ahaha "

  " Ulen kimin kankası len ahaha :) "

"Bi de şu Kader zillisini halletseydik iyiydi sanki."

"Rahat ol sen o işi bugün hallolmuş bil kankii :) "





BÖLÜM BİRAZICIK KISA OLDU 

BİR DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 

SİZLERİ SEVİYORUM :))

Zor Yolculuk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin