Her Rüyanın Başlangıcı Olduğu Gibi Sonuda Vardır

25 1 0
                                    

θ Bazen gerçek olmasını istediğimiz rüyalar,
Rüya olmasını istediğimiz gerçekler vardır .

θ Mutluluk daima yakınımızdadır, yakalamak için çoğu zaman elimizi uzatmak yeter.

θ Eğer bu hayatta illa kıymet bilmek gerekiyorsa sadece kendi kıymetini bil. Boşver be ! Nasılsa her rüya güneşle sona eriyor.

θ Yarını düşünmeden bugüne bakmayı özledim öylece görmeyi. Gamzeli gülüşüne dön gene belki de beraber gidelim öylece.

θ Bir fincandaki kahve gibidir hayat. Bazen tatlı bazen değildir. Önemli olan kahvenin tadı değil zaten, onu kiminle içtiğinizdir.

θ Ve bazen unutmak için uyumak gerek, rüyaları hesaba katmadan.

θ Bazen bir kahve yudumlayıp bir şarkı açarsın... Ve susarsın... O şarkı senin söylemek istediğin herşeyi söyler.

θ Beni o kadar sev ki ;
yaşamak için başka nedene ihtiyacım olmasın.

θ Yanıma gelemediğin zamanlarda rüyama beklerim.

θ Her şey sadece bir rüya.

θ Yıllar önceydi, çok da güzeldi
Şimdi düşününce...

θ İyi geceler canım derdin,
Gecenin iyiliğinden çok,
Canın olma düşüncesi,
Yeşerir dururdu içimde...

θ Gidip uyku çalışalım,
Belki bir rüya kazanırız.

θ Aşkın içimde bir rüya.

θ Sabah uyandığımızda iki çeşit seçeneğimiz vardır.
Tekrar uyuyup rüya görmek yada
Uyanıp rüyanın peşinden koşmak.

θ Her insan özler.
Kimi geçmişi, kimisi kalbindekini, kimisi de kalbinde olmayı hayal ettiği kişiyi.

θ Kadının susmasının ne anlama geldiğini öğrendiği zaman, konuşmasından şikayet etmeyi bırakırsın.

θ Bir rüya görürsün hani hiç uyanmak istemezsin " SEN " öyle birşeysin.

θ Rüya gerçeğe ne kadar yakın olursa, uyandıktan sonraki acı da o kadar büyük olur.

θ İnsan bazen herşeyin masallarda ki gibi olmasını umut erldiyor. Gözlerini kapatıp açınca her şey istediği gibi olmuş. Ama gerçeklik buna izin vermiyor. Her zamanki gibi birçok umut masallarda kaybolup gidiyor.

θ Hayatlarımızı bir rüyayla karşılaştıranlar haklıymış. Uyanıklar uyuyor ve uykuda uyanıyormuşuz.

θ O kadarını da yapamaz diye düşündüğüm herkes tam olarak o kadarını yaptı.

ESKİ BİR RÜYA UĞRUNA...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin