Dream's |1.Bölüm|

80 3 1
                                    

Drop me Justin. (Bölüm adı)

İşte beklenen an. Bugün onu görücem , ona sarılıcam. Ne olduğunu mu merak ediyrsunuz ? Bugün Justin Bieber konseri var ve Ben ilk defa gidicem. İlk defa ona sarılabilicem.

''Ally..Kızım hadi hazırlan gidiyoruz''Hemen telefonu elimden bırakıp çığlıklarla aşağıya indim. Annem beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama başaramadı.Sesimi kesip ağlayarak yukarı çıktım. Dolabın karşısına geçtim ve dolabın kapısını aniden açtım. Sanırım altıma bi short giyicem Üstüme Gömlek. Büyük ihtimalle gömleği Short'umun içine koyarım.Düşüncelerimden sıyrılıp onları aldım ve giyindim.

''Hadiiiiiiii''diye bağırıp aşağıya indim. Annem korkmuş bi şekilde bana bakıyordu. Onu aldırmadan kapıdan dışarı çıktım. Araba ile gidicektik bu yüzden hemen arabaya bindim. Annemde bindikten sonra Konser alanına doğru sürdü. Yerimde duramıyorum. hala inanamıyorum , ona sarılıcam. Hemen cebimden bileti çıkardım. Diamond Circle ve M&G.Annemin geldik demesiyle birlikte aniden kapıyı açıp  Belieber'ların yanına koştum bazıları hem gülüyor hem ağlıyor bazıları ise..Sanırım konsere gelemiyor. Arkamı döndüğümde Annem buraya geliyodu. Hemen yanına gidip ona fazladan bilet varmı diye sorudm ama bişey demedi. Sanırım yok. Dudaklarımı büzüp kendime arkadaş aramaya çıktım derken yanıma bi kız geldi.

''Merhabaa''diye çığlık atmaya başladı. Ona karşılık bende çığlık atıp ona sarıldm o an Kapılar açıldı koşabildiğim kadar hızlı koştum. Sanırım annemi unutmuştum herneyse Zaten giremez. M&G başlamıştı koşarak M&G'lerin olduğu yere gittim. Ama yetişemedim en son sıradayım kahretsin! 1-2 kişi Önden içeri girince ağlamaya başladım. yerimde duramıyor...yani...dans ediyor gibiyim.Önümde sadece 2 kişi var ve sanırım onlar beraber giricek. Onlar girdikten sonra bi adım öne geldim ve derin nefes alıp onların gelmesini bekledim. sadece 1-2 dk. İçeride kaldılar ve çıktılar onlara el salladıktan sonra bi iç çekip iki elimle gözlerimi kapattım. Yavaş yavaş içeriye girdim. Çok hızlı nefes alıyodum. Biri koldumdan tutup bana sarıldı. ( DAHA GÖZÜNÜ HİÇ AÇMADI FDSg:sd )Yavaşça gözümü açtığımda çığlık atmam bir oldu.''Şhh Sakin ol''diyerek Bana daha da sıkı sarılmaya başladı. Geri çeklip çığlık atmaya başladım. Ağlıyor aynı zamanda çığlık atıyordum. Aniden onun boynuna atladım. Büşecek gibi oldu ama sonra dengede durabildi. ''Beni Bırakma Justin''diye kulağına fısıldadım. Gülümsedi ve belimdeki elini sıktı ve beni kendine yapıştırdı.''Adın-''Sözünü kestim. Yavaşça kollarımı onun bonunadan çektim.''Ally...Ally Holt''diye söyleyip ağlamaya başladım.''Ağlama.'' Ne !? karşımda Justin Drew Bieber var ve ben saf gibi duracakmıyım ?. Justin yanıma gelip bana sarıldı o an fotoğraf çekmeye başladılar. Kokusu! Bırakmak istemiyorum.''Yeter Artık çıkın'' Hayır. Çıkmam!''Ha-Hayır!''diyip Justin'in kokusunu içime çekmeye başladım. 1-2 dakika sonra arkadan biri gelip beni çekiştirmeye başladı.''Hayır! gelmicem!''''Zorundasın. Çık şurdan''diyerek bileğimi sertçe sıkmaya başladı. Piç canımı yakıyosun''Bırak onu John ( john güvenlik. o ismi salladım .s )'' John denilen aptal güvelik ile ben Justin'e şaşkınıkla bakarken o sadece Jhon'a sinirle bakıyordu.''Ama-'' itiraz edecekken justin onu sözünü kesip ''Çık burdan!''diye bağırdı. Jhon sinirle burdan ayrıldı. 

Jhon falan onları salladım :D Voteeee :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dream's |1.Bölüm|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin