Na putu do shopping centra osjećala sam neku mučninu. U glavi su mi odzvanjale majkine riječi. Neizmjerno mi je bio potreban neko kome mogu sve reći, neko ko će me zagrliti, utješiti...Ali takva osoba nije postojala u mom životu. Uglavnom; ,,Shopping ubija negativnost".Inače je ovo Jade-ina čuvena rečenica. Nadam se da će upaliti...
Krenusmo da pređemo ulicu, ali nas neki ludak umalo pregazi. Proćelavi, pijani starac izbaci glavu kroz prozor i promumla nešto nerazumnjivo. Prilično sam sigurna da nije rekao ništa pristojno. Nastavio bi tako, matori jarac, da je ne reagovah još nepristojnije; brzo muh pokazah srednji prst i nastavismo. Ovo i nije baš ličilo na mene, ali razimite me; dan mi nije naročito lijepo počeo. Zoey se zakikota i reče: ,,Zauvijek ostani ovakva damica." Iako je bilo ironično, nisam mogla da odolim a da se ne nasmijem. Za nekoliko minuta nalazile smo se pred tržnim centrom. Ah, taj raj za oči. Kad bi samo mogla nestati sva ova zbrka iz mene, pa da se potuno prepustim uživanju. Kad bi samo moglo...Pucnem prstima i ode...Paf! Kao da nikada nije ni postojala. No, odlučila sam se pretvarati da sam cool.
I dobro mi je išlo dok nisam primijetila to veličastveno stvorenje. Bio je to moj princ- Josh. Do malo prije sve mi se rušilo, a sada mi se nekako vratila želja za životom, želja za ljubav... Taj osmijeh, taj zavodnički osmijeh. Ko mu dade za pravo da ga posjeduje?! Sjaj u njegovim očima budio je u meni neopisivu želju da ga ščepam i prisvojim samo za sebe. ,,Zašto je tako savršen?", pitala sam se. Prođe rukom kros kosu. Topim se...
Odjednom nestade blaženstvo sa mog lica. Nabora mi se čelo, skupiše obrve, počeh da stiskam prste u šaku. ,,Uf, ta kučka!", uzviknuh. Zašto ona? Šta vidi na njoj? Bila je to Ruby Stone. Slatka plavušica, kako su je nazivali. Ona je tako obična, ne zaslužuje Josh-a. ,,Baš mu ne stoji, jel da?",upita Jade. Odmahnuh glavom i prekrstih ruke. Pomislih: ,,Mora mi krenuti na bolje, jednostavno mora." Smisliću plan. Bićeš moj!
Dok smo prolazili pored njih oni su se strasno ljubili. Bljak! Nije li to odvratno?! Ta mala... Umišlja da je neko. ,,Imam ideju",povika Zoey. ,,Zašto ga nebi pozvala na tvoju rođendansku žurku? Samo njega, ne i Ruby", bezobrazno reče i pogleda me. ,,Bravo",uzviknuh. ,,Idemo cure! Moram pronaći savršenu haljinu. Biću najljepša. Neće moći skinuti pogled s mene. Zaboraviće Ruby za tren oka!", nasmijasmo se zlobno i uđosmo u prvi butik.
...Toliko haljina, toliko prelijepih stvari... Rastrčasmo se po radnji tražeći onu PRAVU. Mora da se tu negdje skrila. Naći ću te! Za nekoliko minuta izgledala sam kao hodajući ormar. Toliko odjeće sam nosila da sam jedva vidjela pred sobom. Nekako se dovukoh do kabine... Prvo sam probala žutu, ali nekako biješe previše girly . Šljokice! Vadim šljašteću plavu haljinu ispod hrpe drugih. - ,,Šta mislite cure?",upitah. - ,,Mislim da mi trebaju naočare", nasmija se Jade. ,,Čovječe, baš sija".
To je značilo ,,ne". Isprobavala bih tako u nedogled, da se ne pojavi Zoey sa predivnom crvenom haljinom u ruci. ,,A da probaš tvoju srećnu boju? Možda upali", reče dražesno. Izađoh iz kabine u njoj i nekako se osjetih lijepo. Savršeno mi je pristajala. ,,Izgledam li privlačno", zapitah se. - ,,Ma daj, ti si ona popularna. Ti uvijek izgledaš lijepo", začu se neki glas u meni. - ,,Izgledaš li privlačno iznutra?", neki manje ohrabrujući glas progovori. - ,, Ne slušaj ta trabunjanja. Koga briga za tvoja osjećanja ili tvoju dušu?! Pogledaj se; izgledaš WOW! Josh-a ćeš smotati oko malog prsta", ponovi onaj veseli glas. - ,,Šta će reći tvoji roditelji kada čuju da neće proslaviti rođendan sa svojom djevojčicom", upita radoznalo drugi glas. - ,,Šta te briga! Matorci su dosadni, zar ne?", uvjerljivo zazvuča ovaj glas.
,,Ne razmišljaj toliko , obavezno je kupi", Zoey prekide ovaj čudni dijalog u meni. Kojeg olakšanja! ,, To je ta?", upitah nesigurno. Jade dobaci: ,, Ti si popularna. Šta te boli uvo?! Da sam na Josh-ovo mjesto odavno bih ostavila onu balavicu. Ona je NIKO! Ti si BITNIJA! ,,Kupljeno!", povikah razdragano. Ne znam šta mi bi da tako odreagujem. Samo sam željela da budem uz Josh-a i to je sve.
Izlazeći iz radnje osjećala sam neku moć. U papirnoj kesi sam imala sve što mi je potrebno. Zaboraviću na loše stvari koje su mi se izdešavale. Biće to nezaboravna noć...
YOU ARE READING
THE HEART KNOWS
Teen FictionBiću iskrena sa vama...Cijeli život pokušavam da budem ono što nisam;osmijehom prikrivam prazninu i nezadovoljstvo koji me iz dana u dan sputavaju i izjedaju iznutra.U mom domu caruje tuga.Niko ne zna za to, niti se iko obazirao na moja osjećanja, d...