Ve günlerden pazartesi.
O gün Hande çok erken uyanmıştı içinde bilmediği bir mutluluk vardı kalktı ve bir duş alıp üstünü giyindi ve okul saatini bekliyordu. Okul saati gelince arabasına bindi ve okulun yolunu tuttu. Okulda neredeyse tüm erkekler hande ye çıkma teklifi etmişti ama hiç birini beğenmiyordu. Hayalindeki aşk o gün okula gelmişti. Serdar okulun kapısından içeri girdi ve Hande baka kaldı. Serdar handenin yanına yaklaştı handenin kalbi hızlı hızlı çarpıyordu. Ama lakin Serdar diğer erkekler gibi çıkma teklifi etmiyecekti ama Hande öyle sanmıştı. Serdar yaklaştı ve bakarmısınız? Hande tabi ki diyerek cevap verdi. Ben bu okula yeni geldim de müdürün odası nerede diye sorucaktım. Dedi Hande üzülmüştü ve müdürün odasına kadar size eşlik edebilirim Dedi Serdar gülerek tabiki Dedi. Hande iyice bakmaya başladı gülüşünü çok beğenmişti. Yanlız o herkesle çıkmazdı diğer kızlar gibi ama Serdar onu çok etkilemişti. Beraber müdürün odasına gittiler. Ve Hande istersen arkadaş olabiliriz? Seni burada bekliyeceğim okulu gezeriz ne dersin ? Dedi. Serdar da hoşlandı biraz olur diye gülerek cevap verdi. Ve okulda gezmeye başladılar sürekli elleri birbirine deyiyor du. Okulda gezerken tüm kızlar Serdar'a baka kalmıştı Hande aşırı derecede kıskanıyordu. Tüm kızlar Serdar'a gülümsüyordu. Serdar Hande ye sordu, Hande? Hande de Efendim diye cevap verdi, buradaki kızlar neden bana hep gülümsüyor? Diye sordu. Hande de çok yakışıklısın ondandır Dedi. Serdar Handeye gülümseyerek teşekkür etti bu lafı hoşuna gitmişti.. Ve okulu gezmeye devam ettiler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz AŞK!
RomanceOkul da ki iki gencin aşk macerası. okul biter aşk devam eder lakin Serdar a bir tane platonik Handeye de bir tane platonik aşık olur ve ayrılmaları için ellerinden geleni ardına koymazlar ama Yanlız Başaramazlar.. Devamı kitapta saklııı