Unutamam..

56 2 0
                                    

Serdar almanya ya varmıştır. Ve hemen handeyi arar nasılsın der Hande AŞKIM seni çok ama çok özledim Nasıl katlanacağım? Birtanem üzülme en kısa zamanda tekrar tahinimi isteyeceğim.. Ve telefonu kapatır 1 sene boyunca hastanede doktorluğa devam ediyordur. Ve hep handeyi arıyordur. En son yılbaşında arar. Hande AŞKIM bugün hiç aramadın neden? Aşkım bugün çok yoğundum ve ameliyata çok girdim. Seni seviyorum bunu asla unutma, Serdar ne Zaman döneceksin? En kısa zamanda döneceğim.. Telefonu kapatır ve şöyle der "SENİ ÇOK SEVİYORUM DENİZ KIZI.." Der ve bir daha handeyi aramaz. Hande çok meraklanır onu aramayalı tam 3 ay olmuştur her yerden arar ama ulaşamaz.. Hande çok merak eder ama Serdar aramayalı uzuuuun Zaman olmuştur. Ve unutmaya karar verir ama birgün.. Bir mektup gelir ve şöyle yazar "SENİ UNUTTUM VE EVLENDİM.. Sende beni unutsan iyi olur hande." Diye yazıyordur Hande nefret eder. Onunla her zaman gittikleri Çamlıca tepesine gider ve şöyle bağırır "SENİ UNUTACAĞIM VE ASLA AFFETMEYECEĞİM ASLAA!" Diye bağırır. Aradan koskoca 1 sene daha geçmiştir.. Ve Serdar'ın evlendiği kız gelir.. Hande kapıyı açar. Sen ne yüzle buraya geliyorsun hı? Kapıyı kapatacakken. Diyeceklerim çok ÖNEMLİ! Der ve Hande içeri alır. Kadın, aslında Serdar benimle evlenmedi.. Aslında seni hiç ama hiç unutmadı.., Ne saçmalıyorsun?, saçmalamıyorum beni dinle! Serdar öldü.. Aslında ben onun en yakın arkadaşıyım! Serdar kanser di ve sana söylemek istemedi gözlerinin önünde ölmek istemedi.. Hastanelere giderken senin görmeni istemedi.. Serdar ÖLDÜ ve seni asla unutmadı.. Hande gözyaşlarına boğuldu, ve sana bu mektubu bıraktı..

DEVAMI DA DİĞER BÖLÜME KALSIN MERAK EDİN  BİRAZ 😉😌😜

Sonsuz AŞK!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin