Milý denníček :
Dnes som bola prvý krát v škole, je utorok. Bolo to ešte horšie ako som si myslela...
Jeniné čo bolo dobré je že som stretla jednu fajn babu.Ako sa to volala ?..Mellisa. Má dlhé hnedé vlasy ako ja.
A má skvelí štýl.Dúfam že sa s nou skamarátim.Vyzerá v poho...A je to moja spolužiačka.Ostatných mená neviem,a ani ma nezaujimajú...ževraj majú ,,swag" , no to určite...Obliekaju sa tu ako vidliaci.Cele je to tu hnuuus. Chcem ísť naspäť do New Yorku .
...
Išla som si zariadiť izbu.Nech aspoň niečo je tu pekné .Pri vybaľovaní krabíc som našla starý album s fotkami.Boli na nich moje spolužiačky z New Yorku. Vtedy som sa skoro rozplakala.Prišlo mi ľúto že sa stále stahujeme.No čo už..nič s tým nenarobím.
Za pol hodinu asi pôjdem do obchodu.Ak tu niaky majú....
Práve som prišla z tej diery čo jej hovoria že obchod ...Hnus! Oblečenie ako pome na jahody...Neznašam to tu !!!!
Po ceste domov som stretla Mellisu.Pozdravila som ju a ona ma odzdravila. Myslim a zaroven aj dufam že budeme kamarátky...Zajtra sa jej v škole pokúsim prihovoriť .
...
Celé dni trčím len doma. Nemám čo robiť..chýba mi chodenie s kamarátmi von.
...
Dnes som dokonca volala s mojou kamarátkou z New Yorku. Nevypadala že by som jej chýbala...Skôr naopak , ževraj v ten deň čo sme sa presťahovali si našla nového priatela.
...
Večer som si lahla do postele a premýšlala... V škole sa mi vysmievali že som ,,princezná '' ... No to určite !.. Keby som bola princezná tak by som v tejto diere už nezostala ani minútu ! Nebudem kôli tým ,,vidliakom" smutná , to je pod mojou úrovňou !
...
Už pôjdem spať. Dorú noc ...
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Na ďalší deň :Milý denníček, už som doma zo školy. Neuveríš čo sa stalo!Cez prestávku som sa rozprávala s Mellisou ! Myslím , že to už smeruje ku kamarádstvu :)
Ale priplietla sa do toho nieka baba..Sedela o lavicu dred mnou a stále sa mi vtierala..Neviem ako sa jej mám zbaviť..Je otravná ! A kôli nej , nemôžem byť s Mellisou.. Pretože keď tá otrava príde za mnou tak Mellisa odíde...neviem prečo ale vždy je to tak.
...
Dnes som si aj všimla že po mne niake baby opakujú...Včera som mala na sebe sukňu a blúzu s ligotavým náhrdelníkom a drahými hodinkami. A dnes tri fifleny prídu do školy rovnako oblečené ako ja včera ?...
Hneď som si spomenula na mamu...tá mi vždy vravievala :
,,zlatko ak chceš byť originall priprav sa na to že budeš kopírovaná"
A mala pravdu !...
Oco mi včera slúbil že pôjdeme do nákupného centra. Ale ako vždy...svoj slub nedodržal. Prišla mu do toho niaka beseda či čo...ani neviem. Takže som zasa bola celý deň doma .
...
Keď otec prišiel z besedy povedala som mu že to takto už ďalej nejde ! Celé toto mesto je pod mojou úrovňou.. Oco hneď na mna zhúkol nech sa nesprávam ako niaka princeznička. Nechápem , čo všetci majú s tou ,, princeznou " ...
________________________________
Tak tu je ďalšia časť :)
Dúfam že sa vám páči .
Napíšte do komentu čo si o
príbehu myslíte :)
^Comment and Votes^