Medya Alev bugün yeni evine taşınırken giyeceği kıyafet VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK TUTMAYIN İYİ OKUMALAR BB (:
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
Efe 'nin odasına hızlı bir dalış yaptığım için Efe koşarak yanıma geldi ve üstüme atladı.Küçük şempanze sevmediğimi bildiği halde yapıştı ×Çek üstünden o zaman Alev bunuda ben mi söyleyeyim. -Kes iç ses +durup durup hakaret etme bana Alev -He he.
+Abla !! Orada mısın ? Hey sana diyorum !!!
-Çık üstümden Efe !
+Abla bugün benimle yatar mısın? Hem bak yarın gidecekmişsin lütfen
Buda mı biliyor ? Bir ben bilmiyormuşum amk !!
-İzin verseydin söyleyecektim Efe
+Vallaha mı?
Yok bu çocuk kesinlikle normal değil tövbe estağfurullah
-Oğlum az önce üstüme atlarken kafanı bir yere mi çarptın ?
+Yoo niye ki kafam da bir şey mi var ?
Gece gece çarpıldı mı lan yoksa ?
-Ben geceliklerimi giyip geliyorum.Hadi sende giyin çabuk ol.
O da tıpkı benim gibi ona emir verilmesinden nefret eder bunu bildiğim için dedim ve odadan hemen dışarıya çıktım odama doğru giderken ~yarın yok olacak odama ~ arkadan Efe ' nin bağırdıklarını duyabiliyorum. piç smile yaparak odama girdim odam buz mavisi duvarlı geri kalan eşyalar ise simsiyah.Siyah ve mavinin uyumuna bayılıyorum.siyah geceliklerimi giydim ve Efe' nin odasına girdim.Çoktan uyumuş bile beyfendi bende onun yanına kuruldum ve uyumaya çalışmadım direk uyudum :D.₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
-Ne yapıyorsun lan in üstümden !!
Bu çocuk ne ara böyle sülük gibi yapışmaya başladı.
+Hadi geç kalacakmışız.
-Ne hemen mi gidiyoruz Efe ??
Öyle kovar gibi mi ? Lanet olsun !
-Tamam sen aşağı in bende giyinip geliyorum.
Derken çoktan odadan çıkmış.Kendi odama ilerliyordum.Dolabımdan gri ve siyah adidas t - short aldım altına da yüksek bel siyah dizleri yırtık pantolon ~ multide var ~ giyindikten sonra makyaj masama geçtim siyah ruj ve eye liner çektim.saçlarımı da taradım ve bıraktım.Aşağı vampir hızımla indim.Kapıda beni bekleyen aileme şaşkın şaşkın bakıyordum ne yani bir kahvaltı bile yapmayacakmıyız.
-Hemen mi gidiyoruz baba ?!
+Evet Alev.
-Odamın aynısından alıyoruz ve yeni kıyafet almak istiyorum.
+Tamam istediğin olsun Alev yeter ki çabuk ol.
Dedi.Sesinde anlam veremediğim bir bıkkınlıkla.
-Peki.
Arabaya doğru ilerlerken içimden etrafa küfürler savuruyordum.1 saattir yoldayız ve ben öleceğim
Tabi pratikte ölmüyorum ama.
-Daha gelmedik mi baba ?
+Biraz sabret Alev geldik sayılır.
Yaklaşık 20 dk sonra bir siteye girdi içinde binlerce villa olan villa yani boru değil.Havuzlu üç katlı bir villanın önünde durduk.Oha for bu ev benim mi ?
-Burası mı ???
×Önünde durduğumuza göre abla.
Bu ne zamandan beri bana posta koyuyor?
-Sen ne zamandan beri bana posta koyuyorsun ufaklık ?
Bunları söylerken çoktan arabadan inmiş eve doğru yol alıyordum.
×Ne postası abla ? Sadece burada kalmana üzülüyorum ve karnım acıktı kan istiyorum.
Karnının acıktığı her halinden belliydi.Sanırım bende feci şekilde acıkmıştım.
-Sahiden anne hiç kan var mı ?
=Şurada bir yerde olacaktı Alev.
Çantasını karıştırıyor ama bulamıyordu.Bu sırada babam çoktan villanın siyah kapısını açmış içeriye giriyordu.Bende içeriye bir dalış yaptım ve üçlü koltuklara doğru adımladım.
-Hadi be anne !
Tanrım ! Çok acıktım sabah kahvaltıda yapmadık zaten.
=Buldum !!
Sonunda ! Bana uzatılan kanın tıpasını hızlı bir şekilde açtım ve on saniye içinde bitirdim.Hala açlık hissediyordum.
-Anne hala açım.
Annem çantasına uzanırken , babam televizyonun başında ki yerini çoktan almış oradan olaya el atarak
+Kan falan içmiyosun sonra kendine hakim olamıyorsun Alev.
Dedi babam doğruydu dedikleri sonra kendime hakim olamıyordum, ama Efe tam karşımda iştahla kan içerken bunları pek düşünemiyordum. Aklıma gelen şeytani bir planla, hızlı bir şekilde Efe 'nin elinde ki yarısı kalmış kan torbasını çektim ve içmeye başladım.O daha ne olduğunu anlamaya çalışırken ben çoktan bitirmiş, torbayı çöpe atmıştım.Babam kızgın bir şekilde bana bakarken:
+Sana onu içmeyeceksin demedim mi ??
Derken Bense ikimizin de gayet net bildiği bir şeyi yüzüne vurmakla meşguldüm.
-Hadi ama baba bunu içeceğimi sende bende çok iyi biliyorduk.
+Eğer okulda birine dahi karışırsan şahsen bende o kişiye yardım ederim ve birlikte seni kemiklerinden ayırırız .Yaparım bilirsin Alev ?
Ah ! Bunların hepsi koca bir yalan.Tabii ki de ? Ne sanıyorsunuz babamın beni ortalıkta rencide edeceğini mi ? Saçmalamayın.
+Haydi gitmiyor muyuz liseli melez ?
Babam bana hep böyle seslenirdi.Tanrım ne zaman vazgeçecek ???
-Baba ! Deme bana şöyle ?!
+Uzatma da yürü.Bu arada sen kendi arabanla geliyorsun Alev.
Ya neden istemiyorum, kendi arabamla gelmeyi falan !
-Neden baba ?
Dedim hafif sitemkar çıkan sesimle.
+Çünkü sen okul da kalacaksın biz de kendi evimize, biliyorsun işler çoğalıyor.Hem düşmanlarımızın seni bulmaması lazım akıllı kızım.
Vays be ! Ne konuştu adam ? Dedikleri de bir hayli doğru.Anasını satayım!
-Tamam ya ! Hadi.
Bagaja girdiğim de,
Ben şok !
Ben iptal !
Ben wefat !
Maşallah babam yine döktürmüş.
Hemen son model arabalardan birini alıp garajdan çıktım.Babam gayet cool bir el hareketiyle ilerlemem için komut verdi.Radyoya uzandığım da şansıma en bir sevdiğim şarkı JASON DERULO - GET UGLY vardı.Tanrım 'ım ilk defa şans benden yana ! Şarkıyı mırıldanarak araba sürerken, yanımdan hızla geçen siyah son model arabayla birlikte kendime geldim ve araba sürmeyi yeni öğrenen yaşlılar gibi değil de kendim gibi sürerek arabayı geçmeye çalıştım.Ve bingo geçtim.Tabi kızım ben varken o arabanın neyine peh ! Okula drif atarak girdiğimde bütün gözler benim üstümdeydi.Allah 'ım sana geliyorum.Bu okul mükemmel.Arabayı park ettiğim de babamın orada beni beklediğini gördüm ve hızlı adımlarla yanlarına ulaştım.
-Kızım sen bu kadar yavaş mı sürüyordun ?
+Yaa baba !
Şöyle söylemese ölür zaten.
-Tamam tamam bir şey demedim.
Dedi ellerini havaya kaldırırken, bu adamı gerçekten çok seviyorum.Okula girmeden önce biraz küçük vampir ve kurtcukların benim hakkımda görüşlerini öğrenmek benim için bir zevk.
~Oha taş lan bu kız afet afet hey yavrum be. Düşündüğü şeye bak ya.
~Vay iki melez yan yana ve bizim okulumuza mı geliyor ?.Tabiki de geliyorum bebeğim. Shfhjfk
~Bu kim be sürtük bir de melez olcak peh kıçımın kenarı.Ne diyor lan bu ! Doğrudan kıza döndüm, sıska, çakma sarışın seni. Babama bir dakika dedikten sonra, oraya doğru koştum ve kızı boynundan tutup, duvara yapıştırdım.Bir kaç kemik kırılma sesiyle dudaklarım yana kıvrıldı.Oraya doğru yavaş adımlarla gittim ve yüzündeki korkuya rağmen dizimi yüzünr geçirdim.Kulağına "Birdaha bana sürtük demeden önce iki kere düşün, hatta hiç o ufacık aklından bile geçirme bunu bücür."
Dedikten sonra tam son hamlemi yapıyordum ki biri tarafından sağa doğru savruldum.siyah gözü görmemle birlikte
+Ne yapıyorsun lan sen !
Diye bağırmam bir oldu.O ise benim aksime gayet sakin bir ses tonuyla :
×Asıl sen benim kızıma nasıl el kaldırırsın ?
Ya sabır.Hayır illa gel döv diyor.Peki sakinleş Alev sakinleş.
+Kızına da sanada, o kızın bana sürtük diyemez duydun mu beni ? Bana hiç kimse sürtük DİYEMEZ !!!
Son kelimeyi vurgulayarak söylemiştim.sakindim oysa ki.Bu arada etrafımızda ki çember gittikçe büyüyordu.Islık çalıp ,tezahüratlar yapana kadar.
+Ve cezasını çok kötü bir şekilde ödeyecek.
Dedim kıza doğru bakarken.
×Öyle mi ? Küçük Sürtük.
Dedi sesinde alay vardı, bir dakika o bana ne dedi ? İşte şimdi bittin sen ! Kurtcuk !!
<><><><><><><><><><><><><><><><><><>Arkadaşlar tsizin için upuzun yazmaya çalıştım umarim beğenirsiniz.Bu arada vote ve yorum please !! 1075 kelime olmuş,
Öpüldünüz !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- LİSELİ MELEZ -
VampireBir kız düşünün binlerce hayatını bok eden insan varken bunun aksine aleyhine her geçen dakika daha da güçlenen... Karanlığın tutsağı siyahın ta kendisi olmuş bir kız evet o ALEV YILMAZ tıpkı adı gibi tehlikeli soyadı gibi de hırslı bir kız...