The Sun, bizimkilere çamur atmaktan asla vazgeçmeyecek anlaşılan. Yakında her yerde Harry'nin gruptan ayrıldığı haberlerini görebilirsiniz çünkü sevgili The sun yazarı Dan Wotton -bizimkilerin ve bizim fandomın bir numaralı antisi-, Harry'nin gruptan ayrıldığına dair uzun bir haber yapmış. Haberde kısaca Harry'nin artık Modest'i terk ettiğini, solo çalışacağını söylüyor. Bununla da kalmamış 1D'den Harry'nin eski grubu diye bahsetmiş. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
The Sun yalan haberleriyle ün yapmış bir gazete. Rihanna gibi isimlerin bile şikayetçi olduğu bir gazete. Bizimkilere çamur atmak için her şeyi yapıyorlar çünkü fandom yalan haber yaptıklarını sürekli ortaya çıkarıyor ve bundan memnun değiller. Harry'nin her biriyle görüntülendikten sonra "aldattı!!!!1!1!1!1!1!1!1!1!!!" haberlerini yayan da bu gazetedir.
Ancak şöyle bir durum var ki Harry'nin solo yapacağı haberi bir süredir ortalıkta dolanıyor ve kimse de inkar etmiyor. Çok fazla endişelenmenizi istemiyorum çünkü yalan da olabilir ama doğru olması imkansız olan bir haber de değil. Solo çalışmalar yapsa bile gruptan ayrıldığı anlamına gelmez sadece bunu unutmayın. Liam da şu an solo çalışmalar yapıyor ama hala grupta.
The Sun Zayn ve Louis'nin Tayland'da evlendiklerine dair haber de yapmıştı ve çocukların birbirlerinden nefret ettiklerini düşünüyor. Sadece aklınızın bir köşesinde bulunsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles Daily [1]
RandomHarry Styles ile ilgili güncel haberler için takipte kalın.