*Freddy povestea*
Dupa ce am sarutat-o pe Alice pe frunte aceasta a cazut la pamant. Inainte sa cada am prins-o de talie usor. Respira greu. Din mainile sale curgea din ce in ce mai mult sange. Ce-am facut?! Numai din cauza mea trece prin asta. Am luat-o ca pe o mireasa, iar apoi am luat-o in fuga catre casa. Cand am ajuns acasa am pus-o pe canapea frumos. Chica si cu Bonnie au ajuns mai repede. Cand au vazut-o au ramasc masca. Arata ca si moarta. Chica a plecat in bucatarie pentru a lua trusa de prim ajutor. Cand a adus-o am inceput sa-i sterg mana de sange si sa-i pun un bandaj. Dupa ce i-am pus bandaju am dus-o la mine in camera. Am pus-o in pat, iar eu m-am dezbracat ramanand doar in boxeri. Am acoperit-o cu patura si pe mine la fel, iar apoi am luat-o in brate.
Dupa ce a trecut o ora o vad pe Alice treaza.-A-Alice, e-esti bine?! Ma balbai cand o vad in fata mea. Dar nu ma baga in seama. Lucra la ceva, dar nu stiu la ce. S-s-s-a intamplat ceva, iubii?
-Oh, te-ai trezit! Si-a dat castile jos din urechi iar apoi continua, ti-am facut ceva drept scuze. De la spate a scos o rama alba cu linii albastre. In rama era o poza cu mine Goldy, Springtrap, Chica, Bonnie si Foxy.
-Ai reparat-o?!
-Mdap. Acuma stiu cine era baiatul care l-am intalnit in parc, parca era Goldy nu?
-Da, iar acel care are aproape parul verde il cheama Springtrap.
A zambit timid, iar acest lucru mi-a facut pielea de gaina. Fata asta ma inebuneste. Ii atat de cuminte si firava. Aceasta zambeste si se pune in pat cu fata catre mine. Avea ochii aia timizi si ahhh..... . Aceasta isi ridica mana si incepe sa ma mangaie. Ma mangaia firav. Parca ai dormi pe fluturi care zboara, iar tu ai dormi pe ei. Imi duc mainile la ea la talie si o trag mai aproape de mine. Pana i-am simtit corpul sau atingande-se de-al meu. Vroiam s-o sarut, dar stomacul a inceput sa-i chioraie. I-am zambit, iar aceasta a inrosit pe loc. M-am imbracat, iar apoi am coborat amandoi jos. A plecat pana in bucatarie, iar apoi s-a intors cu o felie de pizza. Mi-a furat telecomana, iar apoi a mutat la stiri.
-Daca ii ceva important?
-Ce poate fi mai important decat un meci de football?
Aceasta ridica din umeri si da mai tare pentru a auzi.
„-Buna seara doamnelor si domnilor e vremea pentru stirile de noapte. Azi la ora 12 un taxiu a facut acident pe str.Mortii, de taximetrist nu stim nimica, iar de victime, ei bine va fa informa colega mea, Andreea."
„-Astazi la ora 12 sa petrecut un accident. Sunt doi raniti foarte grav, iar de taximetrist nu stim nimica. Politia locala le-au gasit buletinul celor doi copii. Copii sunt cu numele de, baiatul se numeste Foxy the Fox, iar pe fata o cheama Snow Chloe. Cei 2 copii au plecat de urgenta la spital. Cam atat este tot ce stim, Esca?"
Am oprit televizorul rapid socat de tot ce-am auzit.
-S-s-s-sora m-m-mea.... e-e b-b-bi-ne? Alice plangea in hohote, la fel ca si Chica. Bonnie o tine-a in brate, iar aceasta ii uda bluza. Alice la fel.
-Va fi bine. Promit! Nu vor pati nimic. Am luat-o in brate stergandui lacrimile si vorbindui calm, vom merge la spital sa-i vedem, am continuat.
YOU ARE READING
Noi animatroane (fnaf human)
Fanfiction-A-Alice...? -Da, ce s-a intamplat ursulet? -Te... -Huh? -Te... iubesc! -*soapta* Si eu pe tine ursulet!