İlk Gün

3K 92 7
                                    

Seda : Evet arkadaşlar Hoşgeldiniz
Herkes: Hosbulduk ;)
Seda : Şimdi arkadaşlar kendinizi bize tanıtın lütfen tek tek

Hande: Hande Ercel 22 yaşındayım. İzmirliyim .Moda tasarımı okudum şuan calışmıyorum bu kadar :)

Burcu: Burcu Özberk 23 yaşındayım. Güzel sanatlar resim bölümü mezunuyum. Kücük bir resim atolyem var. Ankaralıyım. Biraz fazla Asabiyim

Nilay : Nilay Deniz 21 yaşındayım. İzmirliyim. Modellik yapıyorum aslında ama psikoloji mezunuyum.

Ezgi : Ezgi Aksoy 24 yaşındayım. Manisalıyım. Sağlık mezunuyum ama şuan calışmıyorum

Gül : Gül Fakı 23 yaşındayım. Almanya doğumluyum. Sunuculuk ve modellik mezunuyum mankenlik yapıyorum.

İrem : İrem Helvacıoğlu 24 yaşındayım. Selanik Göcmeniyim. Calışmıyorum. Ama halkla ilişkiler mezunuyum

Deniz : Deniz Baysal 25 yaşındayım. İzmirliyim. Anaokulu öğretmeniyim. :)

Elif : Elif Başar 24 yaşındayım. İzmirliyim. Modellik yapıyorum.

...,.......

Tolga: Tolga Sarıtaş 23 yaşındayım. Ankaralıyım. Aile şirketinde yöneticiyim. Solistlik yapıyorum aynı zamanda. ;)

Berk : Berk Atan 24 yaşındayım Muğlalıyım. Modellik yapıyorum. .D

Can : Can Sipahi 22 yaşındayım. Antalyalıyım. Denizcilik yapıyorum. Aile şirketimiz var ama pek orda çalışmayı sevmiyorum. :)

Deniz : Deniz Aras 25 yaşındayım. Kendi şirketimde yöneticiyim. Manisalıyım. Bende solistlik yapıyorum.

Sarp: Sarp Can Köroğlu 25 yaşındayım. Adanalıyım. Fitness eğitmeniyim.

Savaş: Berk Savaş Atan 23 yaşındayım. Modellik yapıyorum ve tiyatro kocuyum. İzmirliyim

Ekin: Ekin Koç 24 yaşındayım. Cafe sahibiyim ve futbol antrenörüyüm. İstanbul Kâğıthane çocuğuyum.

Mert: Ekin Mert Daymaz 25 yaşındayım. Antalyalıyım. Modellik yapıyorum.

Bu karakter tanıtımı gibi bişey canlar....

Umarım beğenirsiniz

Kısmetse OlurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin