galiba şansim tükendi!

98 6 2
                                    

    Mesaji gönderenin Şeyma abla oldugunu anladigimde icim rahatladi.Hemen okumaya basladim.

"Selen neredesin?Iyi misin?Basina bir sey mi geldi?Babam her yerde seni ariyorSemihle her yeri gezdiler.Şuan evdeler gizlice yaziyorum.Eger yerini bulurlarsa Berk'i göndereceklermis.Mesaji görunce cevapla."

"Şeyma abla ben iyiyim.Bir seyim yok.Amcama söyleme ama Kore'deyim.Biriktirdigim paralarla ucaga bindim.Sabah buraya ulastim."

"Ciddi misin?Kore'de misin?Bana da haber verir insan!Ablan kac zamandir bunun hayalini kuruyor.21 yasindayim ve 9 senelik hayalim.Sen bile benden once gittin ahaha"

"Abla haber veremezdim.Evden çok acele ile çiktim.Bavulumu bile dogru duzgun toplayamadim.Ama suan mutluyum.Bu arada ne oldu bilitor musun?Exo'nun konserine gittim ve kulise girdim.Suan onlarla oturuyorum.Yanimdalar.
Konustuk bile.Ve D.o suan hemen yanimda oturuyor."

"Bu kadarida fazla kandiriyorsun dimi kesinlikle yalan yapma!"

*Fotograf gönderildi*

"Inanmiyorsan bak neyse kapatiyorum artik"

"Aaaaawww Kai de orda mi?Kai Kai?Jongin-ah slm söyle görüşürüz"

   Kafami telefondan kaldirdigimda D.o'nun bana baktigini gördum.Ama bu bakma sanki!?!?!Kizmişcasina?!

D.o:Neden fotografimi cekiyorsun?Yoksa fanlarimdan fln misin?Birine göndermedin degil mi?

  Bundan yirtmak icin tek çare vardi anlamamis gibi yapcaktimBasini korece devamini ise ingilizce söyledim:

-Tekrar söyler misin?I dont understand you!

D.o-Bosversene,dedi ve önüne döndu.

   Ben ise kurtulmanin sevinciyle icimden dans ediyordum.(evet icimden)

   Biraz sonra saatin gec oldugunu farkettim ve etrafa bakinmak icin telefonumdan basimi cevirdim.Görduklerimle ise gülme krizi gecirmistim.Göruntu tam olarak suydu;

   Baekhyunun omzuna chanyeol yaslanmis en bastaki koltukta yatiyorlardi.Onlarin dibinde yani koltuktan asagida-yerde-yatan Lay ise Chanyeolun dizinde yatiyordu.Sehun ise biraz daha ortada  Layin uzattigi dizine yatmis telefona bakiyordu.Kai de Sehunun biraz yaninda telefona bakiyordu.

   Kai nin sagindaki koltukta Suho ve Xiumin uyuya kalmisti.Onlar normal bir şekilde basli ayakli yatiyordu.Chen ise hepsinden ayri bir köşeye sinmis kafasini puf yastiga koymus yatiyordu.

  Heryer doluydu ve bu koltuktada birtek ben ve D.o vardik.

   Bende daha fazla kalmak istemedim ve kalkmaya çalistim.Ama o kadar yorgundum ki bir türlü yerimden kalkamadim.Ve gözlerim yavasca kapandi.Sonrasinda ise tek hatirladigim uyumus olduğumdu...

#####################

      Gözlerimi açtigimda bekledigim şey kaldigim otelin yataginda uyanmakti.Ama ďün otelde kalmamistim ki?Hatirladigim olaylarla kafama vurdum ve bir kipirdanma hissettim.

   Sahi ya ben nerde yatiyordum?Yumusak bir yastik mi?Hayir haraket edemez!Bir omuz?Evet en mantiklisi bu.Ama hangi omuz?Kimin omzu?

  Kafami biraz kaldirip kim olduguna baktim.Onun D.o oldugunu farkettigimdeyse hemen uzaklastim ve exo üyelerinin burda olmadigina dua ettim.

  Burda olabilirlerdi.
Bakmamistim.Ama ses olmadigina göre yoklardi.Önume döndugumde bana şaskinca bakan Kai'yi gördum.Iceri bir şey almaya girmis olacakti ki beni farketmisti!Hemen bir şey saçmaladim:

-Aow saat kac oldu?Otele gitmem gerekiyor ve telefonumun sarzi bitmiste.Ben sadece
D.o-ssi'nin telefonundan saate bakmaya çalisiyordum.Yanlis anlama kesinlikle yani!

Kai:Zaten yanlis birsey anlamadim.Ne telaşlisin ahhaha.

-Ha bu arada Kara Congin sana Şeyma'nin selami var!

  Bunu dedigime ben bile inanamadim.Ne demistim az önce.Simdi ne yapacaktim?

Kai:Hangi Şe-Şeyma?Kara Congjin?

-Ayy onu sana demedim Kai.Yanlislikla sesli düşundüm.

Kai:Him iyi D.o hyungu da uyandir da kahvaltiya gelin.

Kafami salladim.Kapiyi kapatip disari cikti.Bende D.o yu uyandirmak icin ona döndum.Kolunu hafifca dürttum ve:

-Aaa D.o-ah kalkar misin?

  Uyuyo oldugunu dusundugum D.o bir anda gözleri kapali halde konusunca korkmustum.

D.o-Kalkmam!

  Dalga gectigini anladim ve biraz daha sallayip:

-Uyan yemek yiyicekmişiz!

D.o-Yiyicekmişiz?Birlikte mi?
 
   Diye sordu ve gözlerini kocaman açti.Ne yani istemiyor musun benle yemek yemek pörtlek göz?O kadar mi nefret ediyosun?Deneyemez bile misin?Tabi bende kendime katlanamam ama 2 dakika da mi duramaz-----

D.o-Sen neden gitmedin ki?

   Duydugum sözle kirildim.Demek istemiyormus petito beni başindan beri.Zaten bir soguk davrandi.Diger exo üyeleri gibi davranmadi.

-Uyuyakalmisim da eğer istemiyorsan gidebi---

-Uyuya kalmissin evet.Omzum çürümus puhahaha.

  Birden güldugunde şaka yaptigini anladim ve biraz düzeldim.Kalktiginda bende pesinden gittim ve disari cikmak icin kapiya yöneldik.Arkasindan geldigimi farketmemis olmaliki kapiyi ardimdan kapadi.Ve yüzume *slap*diye çarpan kapinin ardindan ben:

-Aaaggah burnuggghm

   Ben burnumu ovarken D.o sesimi duyup geri döndu ve kapiyi acti.Yanima gelip burnuma bakti.

D.o:Iyi misin?Birseyin yok ya?Ben gelmiyorsun sandim ve kapattim.Kapida hizli gelmis olmali.Cok acidi mi?Cok özur dilerim.

-Tamam abarttin ya sende.Gecer birazdan.Iceri gidelimde beklemesinler.

  Bana özur dilemisti.Hayalimdeki adam benden!Ya bildiginiz ben!Tipik platonik Selen!Icimden "sen benden özur dile ben ayaklarina kapanirim"adli siirimi okumaya baslamistim bile.

  Cocuklarin yanina gittik ve tek boş kalan sandalyelere yani yan yana oturduk.Yemegimizin sonlarina gelmistik ki birden yuzume firlatilan zeytinle D.o'yu izlemeyi biraktim ve ne olduguna baktim.Bana zeytin atan Sehun'du ve o anda Chanyeol'da Sehun'a firlatti.Ve ondan sonrasi kargaşa...

  Zeytinleri firlatirip duran 4 luye(baekyeol ve sekai)Suho zeytinin fiyatindan bahsediyordu.Xiumin ise ben orayi dün temizledim diye yakiniyordu.Chen ise kimin attigini söyleyip ortaligi kiziştiriyordu ve herkesin yalanlarla beynini dolduruyordu.Lay unicornu hic bisey anlamamis etrafa şaşkinca bakiyordu.D.o ise sessizce yemegini bitirmeye çalisiyordu.

  Ben ise onlarin bu komik hallerine ve mizmizlanmalarina ağzimi kocaman açip gülüyordum ve tam o sirada Baek bana bakti.

Baek:Sen ne gülüyorsun.Saldirin!!!
Dedi ve bir zeytin firlatti.Ben hala güldüğüm icin şansta bana gülmüstu(!)

   Atilan zeytin agzimdan iceri girmis hatta gülduğum icinde bogazima takilmisti.Birden öksurmeye basladim.*Galiba exoyu gorursem rahatca ölebilirim dedigim icindi bu.Öluyordum.Yada exoyu görmekle bütun şansimi bitirmistim*

Sehun:Bak hala güluyor,dedi

   Ben hala nefes alamazken Suho:

-Lan kiz bogularak öluyor dedi ve,herkesin ayaklanmasini sagladi.

   Ben hala canimla cebellesirken D.o'nun en son:

-Iyi misin?Selen hey duyuyor musun?Su getirin.Cabuk Kai su getir!

    Diye bagirdigini duydum.Zaten ondan sonra öksurmekten dolayi saldalyeden yere düstüm ve kafami masaya çarptim.

   Sonra da bayilmistim zaten.Gözlerimi açtigimda basimda tanimadigim bir adam vardi...

Yeni bolum nasil?
Saranghae yo~♡♥♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dünden Bügune;BaşlangicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin