a doua zi

145 2 1
                                    

Leon: pisi , vino putin la mine...
Eu: ce mai e??
Leon: vi cu mine in camera mea putin?
Eu: nici vorba!
Mack: bă e ora 1:05 cred ca tre' sa ne culcăm daca maine plecam pe la 6 dimineata!
Fede: asa e, eu tre" sa ma fac frumos!
Liv: ce copil prost vrea sa se facă frumos?
Fede: io!
Eu: la culcare, zapacitilor !
Diego: io langa mack!
Fede: daca te atingi cu o unghie murdară si paroasa de sora-mea , te omor!
Diego: hai nu zău! Vezi sa nu iti cadă mucii cei depresivi din nas!
Eu: sunteti surzi???? -tipand-
Fede: da acum sunt 100% sigur ca am surzit!
Leon: ati auzit ce spune?? La culcare!

Neam pus in paturi care erau una langa alta , adorm asa dulce ținând o pernă in mâini si dormind pe alta!!..

După doua ore
××××××××××××××

Ring ring

Eu; -sărind din pat- ce dracu' ??
Fede: - ridicandu-se din pat- ceasul, ma duc in jur de ora trei la baie sa îmi fac dusi,mănânc si ma bag inapoi in pat!
Diego: esti un balegar de copil!
Liv: da domne' de ce te scoli asa devreme??
Fede: dă dai a!
Diego: țăranule!
Eu: nu va mai certați ! Si tu du te la rutina ta de dimineață!
Fede:- plecând-
Leon: vio esti asa drăguță când te scoli!
Eu : mersi.... amm si tu esti drăguț zâmbind! *.*
Leon: vrei sa ma vezi zâmbind?? -ranjind-
Eu 0.0 da...

Ma luat de mana si ma sus in baia cealalta unde nu făcea baie fede , nu stiu ce planuieste dar sper ca totul va fii bine... Am intrat si ooo...
Eu: aaa

> perspectiva federico <

Am iesit de la baie si mam dus in bucătărie ca sa mănânc nutella pa pâine,mmmm ce buna e , incep sa ma înd0p cu ea pana ma înec...

>perspectiva diego <
Oare ce fac violetta si lion ?? Se aud niste tipete din baie si niste gemte, incep sa îmi fac grij..

Eu: copii, auzi tu si voi?
Liv: oare ce fac?
Mack: ×.× vroiam eu sa mi-o trag cu el!..
Amandoi: 0.0
Mack: glumesc , sau nu...
Liv: stați linistiti doar nu cred ca fac...
Eu: cum sa stau linistit?? Idiotu' de prietenamiu si-o trage cu o bunaciune , in locu' meu!
Liv : 0.0
Mack: stiu cum e....
Liv: Îsi fac de cap!
Eu: tipand si făcând ca toate alea mi se pare ca e prea mult pentru prima zi... dea si avea acelasi noroc in dragoste 😭..!
Mack: ma duc sa verific
Eu: vin si eu-))
Liv: si io!

Fede: -strigând din bucătărie - bă mi ahutati sâ ps mânie câ mi inhecat ... -mestecand-
Eu: nu bă!

Mergem spre usa transpirati si foarte seriosi,oare ce o sa vedem? Deschid usa încet si...

Noi: aaaaa. ....stai ce??? 0.0😲
Vio: prostu'asta vroia sa îmi dea tricoul jos si io lam împins si a cazut cu picioru'n gaura asta de la chiuvetă!
Leon: ajutati! !! Nu va mai holbat la noi ca la niste capre cu muci-n fund!

I am ajutat dar tot nu reușeam , deodată a venit si hercule si toți am sărit in sus speriați si leon a sărit cu tot cu picior si a inceput sa alerge! Ha ha ha prostu'!!!

>perspectiva federico<

După ce înghit mâncarea ma bag in pat asteptandu-i pe ceilalți sa vina,dar adorm.....😴

>perspectiva leon <

Ma potolesc din alergat,ma pun in pat si il vad pe fede cum doarme ca un purice căruia ii curg balele...

Vio e asa draguta, are un fund de imi vine sa ii trag una de fiecare data, ma duc sa vad ce face...

Eu: ce..... hă??
Vio: hai nu te ma ha hai atât , la culcare din nou!
Toti: la culcare!

La sase dimineata
£££££££££££££££££

Ring ring
---------------

Fede: scularea soareci de câmp! -urland-
Eu: bă tampitu' vietii mele ce-ai de ne scoli ca un apucat??
Fede: purici, pisica are purici!
Vio: -cazand din pat- 0_0 ce???
Liv: la baie!
Vio: sa nu va blocați picioru" n gaura de le chiuvetă !
Eu: no pisi no
Vio: sunt obosita....
Mack: iti place leon ?? 0.0
Eu: ^.^
Vio: eu nu sunt obosita - la baie!! -transpirand-

>perspectiva federico<

La baie
_________

Eu: ios primu'!
Diego: te veolez, daca nu ma lasi pe mine primu '
Eu: ×.× tu primu' ! -speriat-
Vio: fetele? ? La ailaltă baie!

După ce neam spălat pe dinti si am mâncat neam dus sa ne schimbam, eu mi am luat un costum roz si o cravata mov , după care mi am luat sapunu cu capsune si mi am băgat pe bucățele în nas! Sănătoși muci sănătoși!

> perspectiva mack <

Eu: ai creier??
Fede: dăăăă!
Eu: nu minti, nu ai!!
Ma îmbrac intr-o rochie cu dantelă
O curea rosie si îmi las paru' pa spate . Ma din in bucătărie il vad pe leon care spală vasele, ma duc si il sperii iar el sare in sus si cade cu capu' n chiuvetă . Ha ha ha prost!

>perspectiva incheiata <

Îmi iau o fusta turcoaz si un tricou bleu, iubesc albastru, il vad pe fede cum isi baga sampon in nas, ^.^ e un mare tâmpit! !! Ma duc in bucatarie si il vad pe leon cu capu'n chiuveta si mack radea de el! E putin amuzant!...

Leon: -din chiuveta-e mizerie pa'ci!
Nu e luna , semiluna!
Eu: nu-i timpu" de poiezi, tre' sa plecăm in câteva minute si tu esti cu capu'n chiuveta!

Trage trage trage pana ii iese capu'
Bă zici ca a iesit din canale! Asa arată!

Liv: LUATI-VA VALIZELE , PLECAM!!! -urland din plămâni la noi-
Diego: când o sa iti cadă geanta in chiloți lu' popa peste cu mucii străvezii no sa mai ai vi e sa urli!

Am mers cu masina lu' liv si am ajuns la un aeroport foarte mare, in fine mai erau doar 15 minute pân " decola! Vai de noi!!!

Eu: pe aici!
Mack: ba nu pe aici!
Eu: ba pa aici
Mack: pe aici
Eu :pe aici
:- amm stiti unde poarta 24??
Eu: pe aici
Mack: Bă nu pe aici!
:- ma numesc naty! Pe voi cum va cheamă?
Fede: federichita! La dispoziția dumneavoastra!
Leon: leontel!
Diego: dieghiti!
Liv: livanca
Mack: MCkenzie
Eu: prosti... violetta!
Nat: am si eu niste prieteni... andres , marco si francesca -arătând cu degetul-
eu: încântată!
Fran: deasemenea!
Diego: drăguță tipa! Diego!
Fran: puti ,ai iesit cumva din canale?
Diego: asta seara nu!
Eu: cautam naiba odata poarta aia??
Andres: aveti biscuiți??
Marco;; eu n-am!
Andres: ultima oară i am spălat in masina de spălat vase ,dar sau firmiturat! Aveam intr-un borcan 51 de biscuiți!
Mack: copii, grabiti-VA mai sun cinci minute in care tre' sa ne ducem sa luam bilete sa ne lăsăm bagajele si sa mergem la baie!!!
Diego: ce ne facem????

Blocat Pe O Insulă Pierdută!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum