multi de berk
hala keremin yaptıklarını düşünüyorum boldu hemn söylim lavobodan çıkmadan burnumu sıkmıştı. bunu yapmasını sevdiğimi biliyodu peki neden yaptı ki yelefonuma gelen msj la düşüncelerimden ayrıldım bilinmeyen bi numaraydı.
+053........
slm! tatlım beni hatırladın mı?
arabanı satın aldım haa o yazdıklarımı merak ediyosan yeniden yaptırdım yakında görüşmek üzere ;)bu da neyin nesiydi şimdi iyide türk numarası ahh hayır sapığım geri dömüş olmalı.
bunun üstüne hemen bi whatsapp grubu açtımm.Çılgın gençlik
berikikimm mi gruba aldınızmelisikim:) mi gruba aldınız
ayşecicim mi gruba aldınız
berikikim
"ooo kanki"melisikim
" hayırdır kankii"ayşecicim
"kankiler özlediniz mi la beni"derken wifi mi kapattım ve gruptan çıktım. Hala aklım o msj daydı bu da kim diki böyle umursamamaya çalıştım ve kendimi o güzel uykumun kollarına bıraktım...
---------------
annem
"kızım kalk"
diye bağırırken ben gözlerimi açmak yerine homurdanarak diyer tarafa döndüm. ama ne keza annem bu sefer beni terlikle dürtünce terlik şhov başlamadan banyoya attım kendimi. attım dediysem kaplumbağa yanımda hızlı kalır. aynadaki o hörüntümü görmek istemesemde yine merakıma yenik düştüm ve ah hayır keşke bakmaz olaydım topuz diye bağladığım saçlarım her taraftan çıkmış ve ben hala uykuluydum.
banyodaki rütin işlerimi yapıp dışarı çıktım. annem odam da yoktu demek ki mutfağa inmişti. nasılda acıkmışım. ne giysem diye bakarken bi tane t-short ve mini şort giydim çorapsız durmaktan nefret ederim daha doğrusu ayaklarımın gözükmesi hoşuma gitmez.
mutfağa indiğimde her ne kadar karşımda güzel bir sofra görmek istesemde sadece bir tost ve meyve suyu vardı. çünkü annem çalışıyo babam da ona keza zaten kardeşim arkadaşlarıyla abim zaten burda değil. of kaldım yine yalnız. neyse bir whatsap gruba girim.
whatsap gurubu
melisa
"millet hayal kayıplarda"
berk
"gören olursa burda bekliyoruz kankimi"
ayşe
"nere kayboldu bu kızz"
ben
" burdayım kankilerim buluşalım mı bugün?"
berk
"ben gelem 1 numaralı manita beni bekler"
ayşe
"ben hiç gelemem ev ana baba gününe döndü bütün kuzenlerim evde"
melis
" bana hiç bakma poyrazla buluşcam knki"
ben
"hayırsız evlatlar sizi"
deyip çıktım whatsapdan kimsem yoktu. yine yalnız dım nolcak tı şimdi. bende tostumu alıp tv nin yanına oturdum.iki saattir kanalları değiştiriyorum ama dünya bana bi taraflarıyla güldüğü için kanallarda hiç bir şey yok napcaktım şimdi.
telefonuma gelen msj sesiyle irkildim yine aynı numaraydı.
+053........
ooo prenses neden majlarima cevap vermiyosunn.uff bu da neydi şimdi bende
"kimsin?"
diye cevapladım artık canımı sıkmaya başlamıştı. Gelen mesajla düşüncelerimden çıktım ve msja odaklandım bu da ne demek ti şimdi olamaz dı değil mi (!)
+053........
sen benim olacaksın hayal!!!