Prolog

130 11 21
                                    

W swiecie debilizmow

Ksiazka ta nie ma byc w zadnym stopniu zabawna. Ma ukazywac tylko codzienne zycie Ziemniaka(Dagi), Marchewki(Julki) i Korniszona(Soni) zmagajacych sie z codziennymi problemami zycia typu klatwa jumelli lub pani Zmora nauczycielka matmy...
Marchewka i Korniszon maja niestety dziwny zwyczaj wkurwiac ziemniaka z powodu osoby ktora sie jej podoba (czyli jumella). Marchewka dostaje glupawki za kazdym razem gdy siedzi za dlugo i dwuznacznosc wyczuwa we wszystkim niczym beagle. Korniszon nie lubi jezdzic na lyzwach, na koncie ma juz kilka grozb smiertelnych w tym jedna od ziemniaka za 2 z angielskiego. Jest tez w tym gronie mniej aktywna grupa warzyw czyli osob, ktore wiedza o sekrecie tego bractwa(sektetem jest to kto podoba sie ziemniakowi). Poza Ziemniakiem, Marchewka i Korniszonem sa tez Por(Kamila) i Seler(Jagoda). Mysle ze mniej wiecej zrozumieliscie nasz dziwny swiat i jego zasady. Zostawiam wam do przemyslenia co w glowie (oprocz korzonkow) ma bractwo warzyw. Reszty dowiecie sie w pierwszym rozdziale tej zacnej ksiazki i do zobaczenia!

PS. Tego prologa za namowa Korniszona napisal Ziemniak, ale normalnie to Korniszon bedzie was raczyc nudnymi rozdzialami :P

W Naszym Świecie [Zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz