Capitolul 3

339 8 9
                                    

Hey :X ! La cererile unora :d [ pentru ca m-am gandit sa renunt la aceasta poveste] am revenit si cu capitolul 3 ! Scuzati-mi greselile de ortografie :">  Eu sper sa va placa ;;) Si va astept parerile :* daca sa mai continui sau nu :D . Enjoy it ' :*

__________________________________________________________________________

 M-am uitat insistent la acel biletel fara sa-l ating ... " Oare ce naiba vrea?Ce-i cu chestia asta" mi-am spus eu in gand .... Intr-un final l-am deschis ...

                                  >>> " Mmm , deci tipa cea noua . Chiar mi-ai starnit curiozitatea sa te cunosc

                     ........ " <<<

Fara a mai putea citii ceva biletelul mi-a fost luat din mana de catre Alessia ...

- Hei ce-i cu asta?Ooo e de la Adrian! si ce-ti spunee?! a spus ea chicotind

- Da-l la mine , am spus eu fustrata in timp ce i-am smult biletelul din mana , numai ca acesta s-a rupt in mai multe bucatele . " Ooo super cum naiba voi afla acum ce scria in el "

Mi-am luat cartile si am iesit rapid din clasa , doar ca pe la jumatea holului o mana puternica m-a trans in camera omului de servici .Am inceput sa tremur, speriata am scapat cartile din mana jos .

- Auchh . ce auzii o voce care imi era destul de cunoscuta

- Cine naiba esti? si ce vrei de la mine? am spus eu nervoasa

- Callmmm ,ia-o mai usurel papusa .

- Adddriann ??? ce naiiibaa ....  ce vrei? si vezi ca eu nu sunt papusa ta , am spus eu incarcand sa-l imping , dar in zadar .

El a inceput sa ma atinga si sa ma sarute , numai stiam ce este cu mine sau ce naiba sa fac . 

- Lasa-maaaa !!! am strigat eu ...

- Taciiii, sunt sigur ca vrei si tu ! a spus Adrian razand ca un copil retardat

- Ce naiba sa vreau, lasa-ma sa iess de aici ... am spus eu nervoasa

- Ca daca nu ce ... a spus el razand la mine

- Ca daca nu o sa vezi tu ... 

El fara a mai spune ceva m-a luat de mana si m-a tras dupa el pana la masina . 

- Awww , lasa-ma ma doare, prostule ! am spus eu sarcastica

- Taci si intra in masina . a spus el in timp ce imi deschidea portiera masinii . A intrat si el in masina  alaturi de mine  ...

- Bine deci imi spui si mie unde mergem ... am spus eu calma pentru ca degeaba m-as fii enervat el tot ce stia facea

- Intr-un loc frumos . A spus el zambind la mine .

Dupa cateva ore de mers , a oprit masina.

- Se pare ca am ajuns .a spus Adrian .

- Unde naiba am ajuns? 

- Departe . a spus el incepand sa rada ca un copil mic 

- Departe unde??? am spus eu nervoasa . Esti nebun? Unde mai adus?

- Haide vin-o . a spus el in timp ce vroia sa iasa din masina.

- Ooo clar nu vin nicaieri . Gata ma duci inapoi acum !! 

- Haide iesi de acolo , sau ...

- Sau ce ?!? am spus eu intrerupandu-l ...

- Da iti place sa stai acolo, stiu ca-ti place masina mea dar e un timp prea frumos sa stai toata ziua acolo . a spus Adrian

- Serrioosss?! crezi ca-mi place masina asta .. pff . Pur si simplu eu nu iessss ! Du-ma acasa !!! am strigat eu

- Uite facem un pact ... 

- Nuuuuuuuuuuuuuuu !!! Am zis sa ma duci acasa.

- Asculta-ma si numai fii asa de increzuta ... si numai face pe sefa .. a spus el 

- Hgh ... pfff . Poftim ?!?!

- Deci cateva ore atat iti place aici ramanem, nu iti place plecam ... Doar cateva ore .

M-am uitat la el nervoasa , oftand " Ok ... daca-mi place ramanem, daca nu plecam ... "

- Asa, deci acum cobori ? a spus Adrian zambind din nou ca un copil

- Am de ales . am spus eu in timp ce-l priveam ca si cum as fii vrut sa-l sugrum .

- Mmmm ... nu prea cred . Haide vin-o !

Am coborat din masina, si am intrat intr-un hotel foarte luxos. Ne-am cazat intr-o camera imensa, totul era extrem de frumos , imediat m-am dus pe balcon unde mi-am umplut plamanii cu aerul curat privelistea era splendida , se vedea piscina cu apa albastra si limpede, marea speldida si casele oamenilor de aici . 

- Iti place aici ? a spus Adrian 

- Aaa , mmmnu . Nu-mi place . am spus eu uitandu-ma in alta parte sa nu se prinda ca-l mint .

- Pai ce zici sa coboram la piscina ?! poate acolo iti va placea . a spus el

- Mm bine , desii nu prea cred ca o sa-mi placa. 

- Esti tu sigura , a spus el zambind.

- Daa , de ce mi-ar placea adica apa e ... e rece s-sii ... sii udaa. Daa da asa este . am spus eu cu voce inceata .

El a inceput sa rada, probabil ca s-a prins ca locul asta imi place enorm . 

- Bine deci nu ai de gand sa te schimbi ? a intrebat el

- Sa ma schimb ?! Cu ce ?sau ai uitat ca mai adus aici cu forta .

- Deschide dulapul . a spus el

M-am dus langa dulapul care mi se parea gigantic , si l-am deschis ... Woow erau mai multe decat aveam eu acasa . Mi-am luat pe mine un costum de baie negru, iar pe deasupra o rochie roz  pana in pamant, mi-am prins parul intr-o coada si am iesit din camera impreuna cu Adrian .

Am coborat in mai putin de 2 minute cu liftul, iar apoi ne-am intreptat incet spre piscina. Dar din neatentia mea, firar ea , m-am impedicat nu am apucat sa vad de ce dar am cazut jos prabusindu-l si pe Adrian , desigur cum nu se putea mai bine el a cazut peste mine .

- Hmm ti-e chiar iti place sa dai mereu peste mine . a spus el zambind . 

- Se numeste N-E-A-T-E-N-T-I-E !! ooo sii tee rogg nu mai face asta ... am spus eu cu sarcasm 

- Ce anume?

- Stii tuu!! afisezi fata asta de " sweet boy " crezand ca-ti cad in plasa exact ca celelalte, ei bine afla ca eu sunt diferita . am spus eu in timp ce ma ridicam de jos . 

- cum vrei !! 

Am ajuns la piscina am ne-am ales doua sezlonguri, si am inceput sa stam la soarele care arda cu putere.

- Hei nu vii in apa ? am spus eu 

- Nu mai stau putin aici . a spus Adrian in timp ce bea dintr-un cocktail

Adrian pov.

Ooo Doamne fetele astea cine sa le mai inteleaga , sunt atat de diferite toate . Hmmm ... Cel putin Ellie, pfff complet diferita de restul . 

- Haideee in apaaa , e chiar calda ce faci acolo atat ?! o sa te prajesti si ca sa stii nu-mi place mirosul de ars . mi-a spus Ellie de pe marginea piscinei .

- Vin,vinn . Dar mai incolo . am spus eu

Deci ce tot insista atat, nu vreau , nu-mi place apa deci ... nu stiu cum o sa scap ca sa nu intru dar vad eu ... Am inchis incet ochii cu speranta de a adormii dar in zadar vocea lui Ellie ce tot ma striga sa intruu in apa se auzea mai mereu ... Intr-un final , m-am hotarat sa ma ridic dupa sezlong , ahh am cam intepenit acolo ... pff , am aruncat o privire in jur si m-am apropiat pe piscina ...

Am stat cateva secunde in fata ei si am privita apa cu teama ... Ce naibaa ... mm ciudat ! Am vazut cum apa capata alta culoare ... M-am apropiat mai mult si am observat cum piscina era plina de sange ... 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 10, 2011 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Inima mea nu respecta regulile tale!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum