Part 2

485 63 2
                                    


" စုံစမ္းၿပီးၿပီလား..."

" Nae.... သူ႔နာမည္က Haung Zi Tao ပါ သူ႔က Driver Haung ရဲ႕သားပါ..."

"Driver Haung နဲ႔ေတြခ်င္တယ္ သူ႔ကုိ ေခၚလာခဲ့ပါ..."

" Nae "

"သူေဌး ကၽြန္ေတာ္ကုိ ေခၚတယ္ဆုိ...."

" မေန႔က ခင္ဗ်ားလစ္ဟင္းခဲ့တဲ့ အလုပ္အတြက္ တစ္ဘက္က သူေဌးကုိ က်ဳပ္ သန္း၁၀၀ ေပးလုိက္ရတယ္....အဲ့အတြက္ ခင္ဗ်ားဘယ္လုိလုပ္ေပးမွာလဲ...."

" သူေဌး ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...အလုပ္ေတာ့မျဖဳတ္ပါနဲ႔....သူေဌးေတာင္းဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္ဘာမဆုိ လုပ္ေပးပါမယ္...."

" ခင္ဗ်ား ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းဆုိတာ ဘာမဆုိလုပ္ေပးမွာလား...."

" Nae..."

" အဲဒါဆုိ ကၽြန္ေတာ္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲ ေျပာေတာ့မယ္....ခင္ဗ်ားမွာသားတစ္ေယာက္ရွိတယ္လုိ႔ၾကားတယ္...ခင္ဗ်ားသားကုိ ကၽြန္ေတာ္လက္ထပ္ခ်င္တယ္...."

" Nae!!!! သူေဌးအဲဒါက ကၽြန္ေတာ္သားကလက္ခံမွာ မဟုတ္ဘူး....တျခားဟာကၽြန္ေတာ္ လုပ္ေပးရလုိ႔မရဘူးလား....."

" ခင္ဗ်ား သားလက္ခံတာ လက္မခံတာ ခင္ဗ်ားအပုိင္းပဲ....ခင္ဗ်ား ကၽြန္ေတာ္ ကုိသန္း၁၀၀ ေပးမလား....ခင္ဗ်ားသား ကၽြန္ေတာ္ကုိ လက္ထပ္မလား...အခြင့္အေရးက ၂ခုပဲရွိတယ္......ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ကုိ အၾကာႀကီး ေစာင့္ရေအာင္ေတာ့ မလုပ္နဲ႔ေနာ္...ကၽြန္ေတာ္စိတ္မရွည္တာ ခင္ဗ်ား သိတယ္ မလား..."

" Nae..."

" မေန႔က ခင္ဗ်ား ဒဏ္ရာေတြအတြက္ ေဆးဖုိး...
ဒီေန႔ အလုပ္ေစာေစာ ဆင္းလုိက္ ခင္ဗ်ားသားနဲ႔ တုိင္ပင္ဖုိ႔ လုိ႔မွာေပါ့...."
**************

"Tao ျပန္ေရာက္ေနၿပီလား..."

" Aww Pa Pa အေစာႀကီးျပန္ေရာက္ေနတာလား... မ်က္ႏွာလဲမေကာင္းဘူး ေနမေကာင္းလုိ႔လား ဟင္ Pa Pa...."

"Pa Pa ေနေကာင္းပါတယ္ ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးကြာ...Tao ya ဒီကုိခဏလာထုိင္ပါအုံးကြာ Pa Pa ေျပာစရာရွိလုိ႔..."

"Nae Pa Pa..."

"Tao ya အခု Pa Pa ေျပာမွာကို ေသခ်ာနားေထာင္ေနာ္..."

"အင္း Pa Pa....."

"  Tao ya Pa ေလ Pa ...."

*ကၽြန္ေတာ္ ေျပာမထြက္ဘူးဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္သားေလးကုိ အေဖတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဒီးစကားဘယ္လုိေျပာရမလဲ....*

RegretWhere stories live. Discover now