Dersimiz edebiyattı çok sıkıcı.Hoca dersin bitmesine beş dakika kala serbestsiniz dedi .Bana böyle şeylerle gelin abi ya.Zaten sinirler çıkmış tavana hala çocuğun saçma sapan sözünü hatırladıkça sinirleniyorum.Tenefüs zili çalınca o çocuk yanıma gelip "ben Ataberk "dedi ."Banane isminden yaa umrumda mı sandın?"diye karşılık verdim .Sanki sordum da cevap verdi.Dersler bitti sonunda eve yürürken yine o çocuk bu seferde "Ben Atakan"dedi Allahım şaştım.Sen "Ataberk değilmisin ?"dedim."yine mi "diye cevap verdi.Hiç anlamadım."pardon ne diyosunuz"dedim .Olay biraz karışık dedi çocuk.Bana uzun uzun anlattı.Meğer çocuklar ikizmiş anladım .Aslında hiç karışık değilmiş .Ben sizi nasıl ayırt edicem acaba dedim .Çocuk (Atakan diyeceğim artık)Bizi ayırt etmenin yolu Ataberkin kolunda "İrem"yazıyor döğme olarak benim yok.İrem?.İrem bizim vefat eden kardeşimizin adı ."Sende niye yok "dedi Alev.Cevap vermeden gitti. Eve döndü yemeğimi yedim karışık notlarımı çtemiz kağıda geçirdim.Uykuya daldım.
Rüyamda hiç bişey görmedim .Yarın olduğunda babam işten gelmişti babam taksicilik yapıyor.Nedense babamın suratı düşmüştü ."Baba neyin var"diye sordum hiç cevap vermeden duşa girmiş kahvaltımı yapıp çıktım.Hava güneşliydi yürüyerek gitmeye karar verdim.Yürüdüm yürüdüm okula vardım .Derste Atakanla Ataberkin kavgalarını izliyodum.Ders bitti kursa gitmem lazımdı müzik kursu fakat gitmek istemiyordum .Zaten gereksizdi .Eve gittim Gayeyi arayıp sinamaya,karaokeye falan gidelim dedim.Unutmuştum o kurstaydı bende tek giderdim .Yeni bi korku filmi çıkmıştı ona giderdim.Üstümü başımı değiştirdim.Bilgisayarda biraz dolaştım sonra çıktım.Kapıda Atakan motorla duruyordu.Bana"Hadi gel seni ben bırakıyım"dedi.Kararsız kaldım.Ama buraya kadar gelmiş onu kırmamak için kabul ettim.Kaskı taktım hızlı bir şekilde orda olduk.Hemen indim ve istersen sende gel dedim.Tabiki dedi .Korku filmine gittik yedik içtik eve gittiğimde babam bana "Ben işten istifa ettim "dedi.Niye nasıl boşver dedi .Bende gittim .Dişi fırçaladım pijamalarımı giydim telefonla uğraştım ders çalıştım spor yaptım.Uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalama aşk
Teen FictionO güne kadar Alev için aşk saçmalıktı zaman kaybıydı kendini spor ve okula adamış bir genç kızdı.Aşka dair içinde hiç bir şey yoktu olmayacak diye düşünüyordu.Tabiki bu ilerde bir yalan olacaktı bunu bilmesine rağmen aşkı hala saçma görüyor ve böyle...