İlk Hikayem

43 4 3
                                    

Merhaba arkadaşlar, bu benim ilk hikayem. Herkes yazarken ben niye yazmayayım dedim. Acemice yazılan kötü çocuk kitapları beğeniliyosa farklı bir hikaye neden beğenilmesin değilmi? Umarım beğenirsiniz. Arzuya gelirsek. Arzu kocasıyla daha yirmisindeyken evlendi. Mutlu süren aşk evliliği. Kocasının yoğun işleri yüzünden içip içip eve gelmesiyle zedelendi. Arzu buna göz yumdu. Arzu güçlü bir kadındı. Herşeyi içine atar hep bir şans verirdi. Ama bir gün kocasının onu aldattığını öğrenince çok fena bi şekilde patladı verdi veriştirdi. Daha sonra hamile olduğunu öğrendi. Miniğine tutundu. Sırf o babam niye yok dememesi için doğurdu onu. Onun mutluluğu ve iyi bir geleceği olmasını istediği için...
Kızı doğduktan sonra eşi düzelmeye başladığını sandı. Ama kızı 5 yaşına geldiğinde eşi tekrar içip eve gelmeye başladı. Arzu ona kızıncada bağırıyordu, kırıp geçiriyordu heryeri. Arzu artık dayanamayacağını, kızına kötü davranışlar sergilediğini ve boşanmak istediğini söyledi eşine. Eşi başta inkâr etsede sonunda kabul etti. Ama en zor kısım bunu minik kızına, yani Dolunay'a söylemekti. Büyük uğraşlar sonucu onada açıklamış ve herşeyi anlatmıştı. Annesine hak vermişti. Uzun mahkemeler sonucunda boşanmış ve kızını almıştı Arzu. İstanbuldan ayrılıp İzmir'e yerleştiler. Arzu çalışkan bir kadın olduğu için başvurduğu şirkete hemencecik girmişti. Arzu ve minik kızı için yeni hayatları başlıyordu....

Medya Arzu ve minik kızı Dolunay
Okuduğunuz için teşekkürler :)

Küçük KıvılcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin