1| "Adım Jungkook"

69 6 4
                                    






Gozumdeki aksamdan kalan makyajimi umursamadan yuzumu yikadim. Suan buyuk ihtimalle zombiye benziyordum. Gerci ben kendimi her halimle zombiye benzetiyordum.  Yuzumu havluyla kuruladiktan sonar aynadaki yansimama baktim. Boynumdaki cizige gitti elim. Uzerinde elimi dolastirirken olusan aciyi umursamadan merhem surdum . Lanet olasi sehirde gece disari cikmamam gerekirdi. Beni kurtaran maskeli manyak da ayriydi tabi.

Flashback

Bolumumuzun geleneksel soju gecesinden ayik daha dogrusu yari ayik olarak ayrilan ilk kisi olarak adimi tarihe yazdirmaliyim sanirim . Restoranttan ciktigimda yuzume carpan soguk hava beni azicik da olsa etkilemisti. Temiz havayi icime cekip gulumsedim.

'Hyejin ?'

Arkamdan gelen sesle basimi cevirdim.

'Oh. Sunbaenim.'selamladim.

'Gidiyorsun sanirim. Ben de yeni gelebildim.' Gulumsedi. Sen gulumseme. Cok yakisiklisin.

'Evet. Iyi eglenceler size .'

Son kez egilerek yanan isikta karsiya gectim.. Yakisikli kim diyorsunuz. Kendisi Park Bogum. Hani su Reply'de oynayan. Kendisi bizim bolumumuzde. O son sinif yani 4.senesi. Bense daha 2.senemdeyim.20 yasinda ama hala kucuk biriyim diyebilirim.

Calan telefonumu elime alirken ayni zamanda saate baktim. 00:53. Gec olmustu ve yarin 7'de kalkmam gerekiyordu. Hic uyumasam daha iyidir. Bu arada gec kaldigimi dusunerek telefonu cevapladim.

'Oh Jaehyun-ah?'

'Napiyorsun ? Restorantta misin hala ?'

'Simdi ciktim. Sen yokken eglencesi yoktu.'

'Yah duygulandim . Gelemedim diye uzuluyorum zaten . Ee anlat bir sey oldu mu ? Bogum sunbae geldi mi ?'

'Simdi sana Kim Hyejin sansini acikliyorum. Ben ciktigimda geldi. Selamlastik sadece. Ama gulumsemesi beni eritiyor. Kalp krizi gecirdim sandim .'

Telefondan gelen kahkahayla ben de kahkaha attim.

'Seni salak. Acilsan belki daha kolay olacak.'

'Sacmalama Jae. O kim ben kim ?'

'Kendini birdaha kucumsersen seni bogabilirim. Farkinda misin bilmiyorum ama tum okul senin pesinde Hyejin.'

Telefondan gelen bagirma sesiyle duraksadim.

'O annen miydi ?'

'Evet sanirim kapatmaliyim. Kafama terlik yemek uzereyim. Seni seviyorum Jin-ah yarin gorusuruz.'

Gorusuruz derken telefonun coktan kapandigini fark ettim.

Konusurken coktan mahallemin issiz sokaklarina gelmistim. Geceleri buralar cok tehlikeliydi.

'Hey. Kiz mi o?'

'Evet kiz'

Lanet som agzim. Adimlarimi hizlandirirken arkamdan kosan 2 kisiyi aldirmamaya calistim. Ta ki bilegimden tutana kadar .

'Aigoo. Ne kadar guzelsin. Belki bu gece bu guzelligi tatmak guzel olur .'

Bilegimi cekmeye calistim.

'Git ve kendini becer .'

Bilegimi daha cok siktiginda korkudan ne yapicagimi sasirmsitim.

'Sanirim kizimizin agzi birazcik bozuk.Bunu duzeltebiliriz.'

Alkol kokan nefesiyle yuzunu bana yaklastiran adami itmeye calistim. Ama iki kolumdan da tutuyorlardi.Dugmesini acmaya calisan adamla gozlerim kocaman olurken aglamaya basladim.

'Nolur birak beni lutfen.'

'Noldu az once kufur ediyordun.'

Digeri guldu.

'Cok gec tatlim.'

Beni duvara firlatip ustume gelen sarhoslara hicbir sey yapamiyordum. Yuzlerindeki igrenc siritsla iyice yere coktum. Yerdeki bira sisesini uzerime firlattiginda basimin yanina parcalanan sisenin birkac parcasi yuzumu ve bogazimi kestiginde aciyla yuzumu burusturdum.

Boynumu emmeye calisan serseriyi ittiremiyordum. Daha fazla dayanamayacakken ustumden giden agirlikla gozlerimi actigimda iki sarhosun da yerde kivrandigini gordum.

'Iyi misin ?'

Bana dogru uzatilan ellerle ayaga kalktim ve beni kurtaran kisiye baktim. Maskeliydi ama gozleri gorunuyordu. Endiseyle bana bakarken kafami salladim.

'T-tesekkur ederim.'

Gulumseyerek yurumeme yardim etti .

'Evin nerde?;

'Ben kendim gidebilirim.'

Tam cantami alip gidecekken belime dolanan ellerle kafami tanimadigim kahramanima cevirdim.

'Ben goturucem. Bir daha boyle bir sey yasanmasini istemem. Ayrica kendine neden dikkat etmiyorsun? Gecenin bu saatinde buralarda dolasmaman gerekir.'

Dolan gozlerimi elimin tersiyle sildim.

'Boyle bir sey yasayacagimi nerden bilebilirim ?'

'Artik bilmelisin. Her neyse. Gel buraya.'

Beni birden kucagina alan maskeli cocuga bagirdim. Ama dinlemiyordu bile.

'Seni manyak sapik okuz manda sigir psikopati beni indir.'

Kahkaha atti ve sonra bana dondu.

'Bagirmayi kes ve bana evinin yerini soyle.'

Napacagima karar verememisken devam etti.

'Ayrica adim Jungkook sapik degil.'


Merhabalar. Uzun bir suredir hikaye yazmadim. Ygs calismaktan vs. Diger hikayelerimi bitirmeli miyim bilmiyorum. Ama bunu bir hevesle yaziyorum. Okuyanlara simdiden tesekkur ederim. ^^ Yorum yaparsaniz sevinirim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Blue // Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin