Multi masal.
MasalHer zamanki gibi servisi kaçırmıştım ve annem beni söylene söylene uyandırmaya çalışıyordu.
"Masaal saat kaç oldu ilk günden yine geç kaldın."
Yine o lanet olası okul açılmıştı ve ben yine ilk günden söverek uyanma sezonunu açmıştım.
"Tamam kalkıyorum."
Dedim yataktan dedim yataktan zar zor çıkarak. Okuldan nefret ediyorum! Geçen sene Barış bana okulumu sevdirmişti simdi bu okula gitmem için hiç bir sebep yoktu. Baris'in olmadığı gibi. Banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra eskiler aklıma geldiği için kendime kızdım. Okul eteğimi ve beyaz lakostumu giydikten sonra aynadan kendime baktım saçlarım zaten düzdü geçen sene dizimin aşağısında olan eteğim bu sene uzadığım için dizimin 1 karış yukarısındaydı Barış kızıyordu kısa etek giymeme o yüzden geçen sene eteğim oralardaydı. Rimel ve ince bir eyliener sürdükten sonra kısa montumu ve çantamı alıp aşağı indim annem yine beni dinlememiş ve kahvaltı hazırlamıştı kaç kez soylucektim ben sabah 12den önce yemek yemezdim. Bunun nedenini bende bilmiyordum ama böyleydi Baris'la bir kez kahvaltı yapmaya gitmiştik ve ben hiç bir şey yemeden dönmüştüm Barış bile yedirememişti anlayacağınız.
"Masal buraya gel ve yemek ye."
Of anne kaç defa söylemem lazım sana onu dinlemeden ayakkabılarımı giydim. Ah lanet olsun! Kulaklığımı ve telefonumu unuttum.
"Anne telefonum ve kulaklığımı unuttum."
Annem bana 'ee' der gibi baktı eesi git getir ışte anne bakışı atınca yukarı çıktı 5 dakika sonra telefonum ve kulakligimla indi onu öpüp telefonumu ve kulaklığımı aldıktan sonra kapıdan çıktım. Ilk defa filmlerdeki o en olmuştu ve ihtiyaç duyduğum anda beklemeden taksi gelmişti hemen bindim. Yaklaşık 10 dakika sonra gelmiştik aceleyle parayı uzatıp taksiden indim sınıfım zaten 12fydi. Içeri girince tahtanın önünde dikilen yeni çocuk vardı sadece heralde yeniydi bu sadece tahmindi hoca olamazdı zaten çok gençti peki hoca nerdeydi? Siyah pantolonlu bordo gömlekli yeni öğrenciye baktım kızlar bunu yerdi yalnız fazla yakışıklıydı çok fazla. Düşüncelerimi silip yerime oturdum ve daha hoca gelmediği için telefonumu çıkarıp kulaklığımı taktım neden herkes bana bakıyordu?
"Ben sana yerine geçmeni söyledim mi?"
Ah sanane ki senden izin mi alıcam yani? Tatlı filan olabilir ama tam bir ukala olduğu belliydi.
"Ah cidden senden izin mi alıcam yerime otururken? Okulun bad boy çetesine bu sene birde sen ekleniceksin anlaşılan!"
Bana şaşırarak baktı. Bekleniyor gibiydi? Ne var niye bakıyor herkes.
"Kendimi tanıtmayı unutmuşum galiba. Ben Emir gürsoy yeni geometri öğretmeniniz. 21 yaşındayım."
Ağzım 'o' şeklinde açıldı. Aptalım, aptal! Hoca bütün sene benle uğraşıcaktı şimdi hiç biri yetmez gibi bir de en nefret ettiğim ders Geometri dersiydi.
"Şey... Ben..."
Hocaya ne demiştim resmen aptaldım.
"Çıkışta yanıma gel."
Şıçtım!! Sen ne diye çeneni tutamiyorsun ki aptal! Ne olacaktı şimdi?
"Herkes kendini kısaca tanıtsın."
Dedi sinirli bir şekilde. Ve önündeki kağıtla ilgilenmeye başladı. Herkes tanıtmıştı ve sıra bana gelince kağıttan gözlerini çekti.
"Masal yalgı 18 yaşındayım geometri dersinden nefret ediyorum."
Dedim ve oturdum herkes en sevdiği dersi söylemişti bende bunu söyledim ışte ne şaşırıyosa şaşkın gözlerle gözlerime baktı.
"Bir sene kaldın galiba?"
Off sanane bundan ya. Uğraştırcak illa.
"Bu sizi ilgilendiren bir konu değil."
Bir sene kalmıştım çünkü Barış sayesinde 34 gün devamsızlığım olmuştu o da yetmez gibi 3den yüksek notum yoktu.
"Tam da beni ilgilendiren bir konu."
Inatçiydı birde. Ama çokta yakışıklı. Iyice saçmaladın Masal hocan o senin.
"Sınıf öğretmeninizim ve hepinizin geçen sene nasıl olduğunuzu bilmeye hakkım var."
Yanıma geldi ve elimde duran telefonumu aldı.
"Çıkışta benden alırsın."
Ekran kağıďım Barışla fotografimızdı ve tuş kilidim yoktu. Gerçekten şıçmıştım.
---
Geometri dersinden sonra tüm dersler hizlica geçmişti ve artık emir hocanın yanına gitmeliydim. Koridorda emir hocayı görünce yanına gittim.
"Artık telefonumu alabilir miyim?"
Dedim sorarcasına ver artık telefonumu! Saçlarını karıştırıp cebinden telefonu çıkardı.
"Ekran görüntünü değiştirdim telefona yakışmamış."
Dedi gülercesine. Benim onunla tek fotografimdi o lütfen silmiş olmasın diye dualar ettikten sonra telefonumu açıp silip silmediğine baktım silmiş!
"Bir öğretmen olmanız benim telefonumu karıştırma hakkına sahip olduğunuzu göstermiyor."
Kukredim sinirle gerçekten böyleydi.
"Hiç değişmemişsin Masal."
Yb nasıl? Okuduktan sonra oylar misiniz♡♡♡
+2 yb gelir