Probudilo mě hlasité zvonění mobilu,ospalá jsem šahala na noční stolek. Zvedla jsem mobil a řekla: "Ano?"
"Ahoj Liso"
"Ahoj mami"
"Tak jak jde život s tvým tátou?"
"Strašně jeho přítelkyně nesnáší velké děti,takže mě zneužívá "
"Pokuď ti to vadí můžeš jít ke mě bydlet."
"Dobře mami je dneska pátek že?"
"Ano Liso"
"Ale jak to bude ze střední?"
" Liso vždyť dneska dostáváte vysvědčení,jak se má tvoje sestra Kate? "
"Jde to až na to že jí rozmazlují"
"Vem Kate stebou chci jí vidět,nechci ať jí rozmazluje nějaká ženská"
"Už budu muset koncit pa"
"Pa ať ti vysvědčení dopadne dobře"
Zavěsila,vstala jsem a šla do kuchyně tam na mě řekl nějaký hlas: "proč stáváš tak pozdě?" Otočila jsem se směrem ke stolu, seděl tam táta začal po mě řvát a mluvit sprostě. Musela jsem za řvat:"Už tě mám plné zuby tati!"
"Co si to právě řekla?"
"Slyšel jsi dobře už tě mám plné zuby nesnáším tě!"
Vzala jsem si svačinu a pití do školy a utekla do pokoje kde se zamkla. Vzala jsem si batoh do školy a mezi učebnice jsem si dala svačinu a pití a taky papuče,do menší kapsy jsem si dala pyžamo,trička,spodní prádlo, legíny, kraťasy,ponožky. Batoh jsem si nasadila na sebe a potichu se přiblížila do pokoje od sestry a zbalila jí věci. Pak jí za šeptala:"vrátím se pro tebe sestřičko"dala jsem jí pusu na líčko. Začala jsem utíkat z baráku.
Ve škole
Ahoj za řvala na mě Jeffree odpověděla jsem: "ahoj Jeffree" Jeffree je nejhezčí holka ze střední,miluju jí,má hezké blond vlasy, tričko Nirvany,kraťasy. Chtěla jsem se jí zeptat jak se má ale přerušilo mě zvonění na hodinu, jak učitelka otevřela dveře všichni jsme se postavily řekla nám: "dobrý den"
"Dobrý den"
"Vysvědčení dopadlo docela dobře jako první ho dostane Collen Bass"
Dostala jsem vysvědčení na kterém bylo:
Chování: 1
Český jazyk: 2
Matematika: 2
Anglicky jazyk: 1
Fyzika: "2
Němčina: 1
Chemie:" 3
Přírodopis: 2
Zeměpis: 3
Dějepis: 3
Tělocvik: 1
Hudební výchova:1
Výtvarná výchova:1
Pracovní činnost:1
Občanská výchova: 3
Informatika:2
Atd......
Po škole
Už jsem skoro u táty doma pro Kate. Potichu jsem otevřela dveře a vstoupila, zjistila jsem že je sestra Kate sama doma. Vzala jsem jí a šli jsme na zastávku autobusu. Máma bydlí v Las Vegas takže to trvá než přijedeme.
ČTEŠ
Random Life
Teen FictionUž od mala mě táta neměl rád, ve škole nejsem oblíbená, pak být v děckém domově. Proč žít?