1.Dio

28 1 0
                                    

"Vanessaa ustanii zakasnitt cess u skoluuu"
Cula sam mamu kako se dere iz prizemlja pa sam ljeno ustala i otisla do wc-a obaviti jutarnju rutinu.Kad sam zavrsila otisla sam do ormara i pogledom skenirala svu odjecu.Uzela sam obicne crne taice i neku siroku majicu.Nosim siroke majice jer sam debela.Ali fakat.Kada sam se obukla pogledala sam se u ogledalo.Fuj,odvratna sam.Mahh...Uzela sam skolsku torbu i krenula dolje.Mama i tata su vec otisli na posao a moj brat je sjedio za stolom i jeo.Moj brat je samo godinu stariji od mene i zove se Antonio.Ja idem u 6.,a on u 7. razred.
,,hej braco"
Pogledo je u mene i nasmjesio se.
"Eii sekaa"
Ja i brat se jako volimo.Njemu nikad nije smetala moja debljina i uvjek me je branio.
"Ovaj...ja necu jesti idem na stanicu"
"Okej ja cu doc kad zavsim"
"Okej bok"
Otisla sam u hodnik i obukla crne starke i tanki kaputic jer nije bilo jako hladno posto je jos malo proljece.Stavila sam rusak na ramena i krenula prema stanici.Stanica je udaljena svega 3 minute hoda od nase kuce a busom putujemo 15 min do skole.Kad sam dosla sjela sam na klupicu.nakon minute-dvije ugledala sam Marijana,Luku i Karla kako idu prema meni.Oni su najbolji prijatelji moga brata ali me nevole bas.Ja sam u Marijana zaljubljena odkad znam za sebe al et... Prisli su mi te je Karlo reko:
"Ooo gle tenk je tu.Pazi da klupica ne pukne."
Svi su prasnuli u smjeh a ja sam samo spustila glavu.Pitate se zasto ne kazem bratu da me zafrkavaju? Zato jer nezelim izazvat probleme.Ako ja vec nemam prijatelje neka on bar ima.
.....

"Vanessa ajde rjesi ovaj zadatak na plocu."
Ustala sam se te krenula prema ploci.Dok sam vec bila pri kraju culo se zvono.
"Dobro,nastavit ces sutra"
Otisla sam do svog stola i uzela rusak te krenula prema marendariji posto je bio veliki odmor.Shvatila sam da mi nedostaje jedna biljeznica ali nisam obracala previse pozornosti na to.Kad sam usla u marendariju svi su gledali u mene i smijali su se.Nije mi bilo jasno zasto se smiju dok nisam vidjela Marijana koji u rukama drzi moju biljeznicu na kojoj velikim slovima u srcu pise njegovo ime.vjerovatno mu je ona kuja Marta to dala.Gledao me u gađenju i viknuo"rađe bi s kravom bio nego s tobom.Iako nema puno razlike samo je krava ljepsa."
Kad je to izgovorio moje srce je puklo na dva djela.Istrcala sam iz skole i otisla doma.Kad sam dosla doma otisla sam u kupaonu i uzela zilet.mame i tate nije bilo doma jer jos rade.S ziletom sam lagano po ruci pravila crte...
...
Gledam se u ugledalo.Oci su mi crvene i natecene od plakanja a lavabo je cjeli krvav kao i ruka.Odlucila sam.Za nista me vise nije briga.Promjenit cu se.Samo jos trebam izdrat 3 godine dok ne odem u srednju.

~3 godine kasnije~

U ove 3 godine se sve promjenilo.Antonio je sad 2 srednje i ostao je tu u Crikvenici u srednjoj a ja sam otisla u Zagreb.Upisala sam graficku skolu i zivim s jednom rođicom u stanu.Skroz sam se promjenila.Smrsavila sam 35 kila.Mnogo njih mi je reklo da sam preljepa.Mnogo njih mi je reklo da bi bila dobra kao manekenka ali sam pre niska.Visoka sam svega 163 centimetra ali meni to uopce nije bitno.Danas je prvi dan u novoj skoli.Prvi dan u srednjoj.Nadam se da ce sve dobro proci.Nadia,rodica koja zivi samnom,otisla je jako rano jer je morala nesto obavit.Ustala sam se i otisla u kupaonicu.Kad sam obavila sve vratila sam se u sobu i stala pred odmar.hmm sta cu obuc? Odlucila sam se za uske traperice i bjelu majicu s natpisom"Adidas".Obukla sam se i otisla u kupaonicu.Stavila sam malo maskare i bordo ruž za usne.Odlucila sam malo ispeglat kosu pa sa to i napravila.Moja duga smeđa kosa sada je bila skroz ravna.pogledala sa se u ogledalo.Savrseno.usla sam u sobu i uzela svoj crni rusak te krenula prema kuhinji.Popila sam casu soka i uzela jabuku te ju spremila u rusak.Otisla sam u hodnik i obula svoje crno-bjele adidas superstar-ke,te krenula prema stanici.









Ovo je moja prva prica nadam se da ce vam se sviđati.
•ly

Fat GirlWhere stories live. Discover now