Merhabalar, bu benim ilk deneyemimim değil ama şimdiden kusurlarım olursa beğenmediğiniz bir şey olursa yorumlarınızla dile getirmeyi unutmazsanız çok sevinirim. Multimedya da hikayemde bolca göreceğiniz karakterlerin yüzleri var şimdiden iyi okumalar .... :)
ARYA'NIN AĞZINDAN
Sabah üstümdeki yorgunluk hala kalkmamıştı. Kendimi zar zor yatağa atmış ve şimdide zar zor kalkıyordum. Büyük bir bitkinlikle kaldırdığım kolumu başımda iğrenç sesiyle öten alarma götürdüm artık susması için elimle kapadım. Bugün okul yoktu ama daha önemlisi yetenek sınavları açıklanacaktı bu yüzden alarm kurdum sonuçlar internete verildiğinde siteye girmek gerçekten çok zorlaşıyor. Büyük bir istemsizlikle yattığım yerden kalktım kendime gelebilmek adına elimi yüzümü yıkayıp tekrar yatağıma yattım naptığımı gerçekten bilmiyorum. Dün akşam liseden mezun oldum ve koskoca 4 yılın yorgunluğunu dün akşam atmıştım sanırım. Birde terk edilişimin üzüntüsü var üstümde çünkü kaç senelik sevgilim çocukluk aşkım kayra beni dün akşam en özel günümde yapayalnız bir başıma bırakmıştı. Sırf ona inadıma ve aileme inadıma bu İzmir den kurtulmak için yetenek sınavlarına girdim. Ne ailem ne kayra yetenek sınavına girmemi istemiyorlardı. Çünkü onlara göre ne gerek vardı ki 'İzmir de bir sürü üniversite ve bölüm var birisine yerleşirsin' deyip deyip duruyorlardı. Dans benim hayatım ve hepte böyle kalacak dans ederek kendimi daha iyi hissediyordum ama bunu ne erkek arkadaşıma ne de aileme anlatabiliyordum. Bende herkezden habersiz yetenek sınavlarına girdim.
Kendime çeki düzen verdikten sonra bilgisayarın başına oturdum. Sonuçlara bakmadan derin bir nefes aldıktan sonra Kimlik bilgilerimi girip Siteye giriş yaptım. Sonuçlar kısmına tıkladıktan sonra gözlerimi yumdum ve içimden sayıp usulca gözlerimi açtım. Gördüğüm Sonuç karşısında şaşkına dönmüş bir şekilde ekranla kesişmeye başladım.
Bu kısım giriş kısmıydı kısa tutmak istedim ama diğer bölümler böyle gelmeyecek şimdiden belirteyim. Bakalım kayra hayallerini gerçekleştirebilecekmi yoksa hayal olarak mı kalıcak ? Yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Yürekler
RomanceHer günümüz Aşk diyoruz ve Aryanın yaşadıklarına hep birlikte şahit oluyoruz Arya ve yakın arkadaşlarının hayat ile imtihanını elinize kahvenizi alıp gözlerinizle takip etmeniz yeterli olacaktır. İnşallah sürükleyici olur sizin için olur diyorum ve...