"E ora 3 și mi-e dor de mama.
Am facut-o mult sa sufere, am dezamagit-o, am aruncat vorbe grele asupra ei..
Și totuși sunt mulțumită ca exist, cineva pe lumea asta chiar mă iubește cu adevărat.
Mi-e dor de tine, mama..
De seninătatea privirii tale, de rasul tău, de genele tale lungi care au purtat lacrimi pentru mine o viață, de ochii tai negri, plini de atâta căldură, de blândețea cu care mă mângâiai pe frunte, de glasul tău, care-mi spunea ori de câte ori eram trista..
Plecata de acasă, înconjurată de oamenii străini, mi-e dor de mama.."
***
Stau și privesc pe geamul apartamentului în care stau de câțiva ani, singura. .
Afară e o bezna de nedescris și ploaia începe sa-si lase urmele hainei ei.
Mi-e rușine, mi-e rușine sa ies pe strada..
Am făcut greșeli imense, la 23 de ani, am trecut prin multe încercări, am primit multe palme de la viață.
Mi-am lăsat mama în urma, acolo în orășelul ăla, singura..
Oare ce mai faci, draga mama?
Oare ai uitat de mine?
Oare te gândești la mine cum mă gandesc eu la tine zi de zi?
Port o durere în suflet, vinovăție. .atâta vinovăție.
Iarta-ma
Nu am mai vorbit de mult, mi-e dor.. mi-e dor de acele zile in care vorbeam non-stop.
De toate sfaturile tale, de tot..
De persoana ta
Imi lipsesti, draga mama
****
A trecut ceva timp de atunci, a trecut aceea vreme in care totul se ruinase totul
Viata se schimbase
De ce? Din ce cauza?
Accea greseala...
Nu ma lasa sa dorm nici noaptea
-------------------------------------------- ------------------------------------------
----------------------------------------- -------------------------------------------
Era tarziu de tot, imi faceam bagajul, iar Arthur ma astepta la poarta casei. Mama plangea in hohote, nu credea ca se intampla. Pe vremea aceea imi luasem inima in dinti si am fugit dupa o persoana lipsita de deminitate,incredibil de vicleana ...
Eram orbita de dragostea pe care i-o purtam
Mi-am lasat mama singura pe lume, fara nimeni .. Singura fata pe care o avea plecase dupa un om nebun
Imi promise o viata ca-n rai,credeam... tot ce spunea, orbindu-ma total
Am gresit, stiu...
Iarta-ma, mama!